لیزر تیتانیوم ابزاری کاربردی جهت از بین بردن موهای زائد است. این دستگاه به وسیله سه طول موج قوی و رساندن آنها به لایه های عمیق پوست سبب ضعیف شدن ریشه موها می شود. در نتیجه ی این فرایند موهای زائد از بین رفته و رشد آن ها برای همیشه قطع می شود. این دستگاهی که برای استفاده از این نوع لیزر به کار گرفته می شود دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است. در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست؟

لیزر تیتانیوم ابزاری کاربردی جهت از بین بردن موهای زائد است. این دستگاه به وسیله سه طول موج قوی و رساندن آنها به لایه های عمیق پوست سبب ضعیف شدن ریشه موها می شود. در نتیجه ی این فرایند موهای زائد از بین رفته و رشد آن ها برای همیشه قطع می شود. این دستگاهی که برای استفاده از این نوع لیزر به کار گرفته می شود دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است. در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

پیشرفته ترین مدل دستگاه لیزر تیتانیوم


آخرین و پیشرفته ترین با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم که در سال ۲۰۲۱ طراحی و ساخته شد دارای کاربردها و ویژگی های بسیاری است. این دستگاه قادر است به صورت همزمان سه طول موج متفاوت لیزر را از خود متصاعد کند. دستگاه تیتانیوم دارای یک سیستم خنک کننده پوست است که تا حد زیادی از ایجاد سوزش و سوختگی در پوست جلوگیری می کند. همچنین به دلیل خنک کردن پوست تاثیر بسزایی در کاهش درد دارد. علاوه بر آن لیزر مربوطه قادر است بخش وسیعی از بدن را پوشش داده و همزمان طول موج های مختلف را بر روی بدن به کار بگیرد.

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم

در ساختار دستگاه لیزر تیتانیوم از دو هندپیس جداگانه استفاده شده که می توان از ان ها در آن واحد استفاده کرد. البته امکان استفاده مجزا از هر کدام از هندپیس ها نیز میسر است. دستگاه مجهز به چند طول موج متفاوت است که از هر کدام برای پوست خاصی استفاده می شود. طول موج های دستگاه شامل دایود، اندیاگ و الکس هستند که از توانایی حذف بخش وسیعی از موهای زائد برخوردار هستند. از دیگر ویژگی های این دستگاه داشتن اپلیکاتور است. اپلیکاتور تعبیه شده در دستگاه دارای قطر تابشی برابر با ۴ سانتی متر مربع است. این امکان خاص و ویژه که در دستگاه تیتانیوم در نظر گرفته شده است باعث کوتاه تر شدن مدت زمان درمان می شود.

مزیت ها و فواید دستگاه لیزر تیتانیوم

 

اصلی ترین مزیت دستگاه لیزر تیتانیوم بهداشتی بودن آن است. سری های موجود در دستگاه یکبار مصرف بوده و بعد از استفاده برای یک مراجعه کننده دور انداخته می شوند. بنابراین احتمال انتقال آلودگی و بیماری به وسیله این دستگاه تقریبا صفر خواهد بود. علاوه بر موارد ذکر شده این نوع لیزر دارای مزیت های دیگری است که برخی از انان شامل موارد ذیل می باشند.

امنیت

لیزر تیتانیوم  و لیزر پلاتینیوم در بالاترین سطح امنیت ساخته شده است. درمان و رفع موهای زائد به وسیله این لیزر بی خطر و ایمن خواهد بوده و استفاده از آن هیچ گونه عارضه ای در پوست ایجاد نمی کند. همچنین روند درمان روند کوتاه مدت و موثری خواهد بود.

درمان انواع پوست ها

این لیزر به دلیل متنوع بودن طول موج های تعبیه شده در آن قابلیت درمان و رفع موهای زائد در هر نوع پوستی را دارد.

قابل استفاده برای تمامی قسمت های بدن

به وسیله این نوع لیزر می توان موهای زائد کل بدن را از بین برد. موهای زائدی که در ناحیه بیکینی، زیر بغل، پا، ران، باسن، دست و بازوها، خط فک و صورت می رویند به وسیله این لیزر قابل حذف هستند.

دستگاه لیزر تیتانیوم محصول تولیدی کجاست؟

برای اولین بار دستگاه لیزر تیتانیوم در آلما واقع در آمریکا طراحی و ساخته شد. بعد از ورود این دستگاه به بازار و مشاهده قابلیت ها و کاربردهای آن مدل های مشابهی از آن در سایر کشورها تولید شد. یکی از کشور هایی که اقدام به ساخت مشابه این دستگاه کرد کشور چین بود. این کشور اقدام به تولید دستگاه تیتانیوم تحت لیسانس الما کرد و مدل های مشابهی را تولید و روانه بازار کرد.‌

کارایی دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم جهت رفع موهای زائد زیر بغل، بیکینی، شکم، صورت و سایر نقاط بدن کاربرد دارد. کارایی این دستگاه به این شکل است که ابتدا باید قسمت هندپیس دستگاه را بر روی بخش هایی که دارای موی زائد هستند حرکت داد. در این حالت دستگاه هوای تقریبا گرمی را بر روی پوست انتقال می دهد. پالس هایی که از دستگاه منتشر می شوند به لایه های عمیق پوست رسیده و باعث از بین رفتن موها می شوند.

نحوه عملکرد طول موج های لیزر موجود در دستگاه تیتانیوم

همان گونه که قبلا ذکر شد دستگاه لیزر تیتانیوم دارای سه طول موج متفاوت است. نحوه عملکرد این طول موج ها به شرح زیر می باشد.

موج الکس

این طول موج دارای قدرتی بالغ بر ۷۵۵ نانومتر است. این موج بیشتر جهت رفع موهای زائد در افرادی که دارای پوستی روشن هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

موج دایود

طول موج دایود دارای موجی با قدرت ۸۱۰ نانومتر است. دایود با قدرت بالایی که دارد به خوبی ریشه موها را ضعیف کرده و سبب از بین بردن کامل آن ها می شود. لازم به ذکر است که از این طول موج برای افرادی که دارای پوستی تیره هستند استفاده می شود.

موج اندیاگ

این موج قوی ترین طول موج موجود در دستگاه لیزر تیتانیوم است. طول موج اندیاگ در حدود ۱۰۶۴ نانومتر است و به راحتی در لایه های زیرین پوست نفوذ می کند. به طور کلی این طول موج قوی با سرعت و قدرت بالایی که دارد فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد. همچنین باعث کاهش سوختگی و کبودی در پوست می شود.

قیمت دستگاه لیزر برند تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی خارجی و وارداتی است که از کشورهایی مانند چین وارد می شود. به همین دلیل از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. هر چند طی سال های اخیر به دلیل ایجاد تغییرات و نوسانات عمده در قیمت ارز هزینه خرید این دستگاه به شدت بالا رفته است. با این حال به دلیل کیفیت و کاربرد فوق العاده این لیزر می توان قیمت و هزینه خرید آن را متناسب و مقرون به صرفه دانست.

سخن آخر:با خرید دستگاه لیزر موهای زائد تیتانیوم دستگاهی فوق پیشرفته است که از قابلیت های بسیاری برخوردار است. با این حال پیش از استفاده از این نوع لیزر به یک پزشک متخصص و کلینیکی معتبر مراجعه کنید تا با معاینه و مشاهده مو و پوست شما بهترین نوع لیزر را به شما معرفی کند. زیرا در صورت استفاده از لیزر غیر متناسب با پوست و مو قطعا شاهد سوختگی و التهاب در محل تحت درمان خواهید بود.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.