دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین و جدید ترین دستگاه ها در زمینه از بین بردن موهای زائد برای انواع مو و پوست با رنگ ها و ضخامت های مختلف است که توسط شرکت سوپرانو کره جنوبی به بازار ها عرضه خواهد شد.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم ، الکس دایود و پلاتینیوم

 

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین و جدید ترین دستگاه ها در زمینه از بین بردن موهای زائد برای انواع مو و پوست با رنگ ها و ضخامت های مختلف است که توسط شرکت سوپرانو کره جنوبی به بازار ها عرضه خواهد شد.

معرفی انواع دستگاه های لیزر مو

امروزه برای از بین بردن موهای زائد بدن روش های گوناگون و بدون دردسری مورد توجه قرار گرفته و دیگر استفاده از روش های سنتی و دردناک جایگاه خود را از دست داده. بیشتر افراد از دست موهای زائد خود خسته شده اند و دوست دارند از شر آنها خلاص شوند و بدنی صاف و عاری از مو داشته باشند و این امر با استفاده از دستگاه های لیزر امکان پذیر می شود.

دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع مو تبدیل شده است که در سال های گذشته تقاضای آن به شدت افزایش پیدا کرده و این روش باعث خلاصی افراد از اپیلاسیون، تیغ، موم، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی شده است. اما دستگاه لیزر موهای زائد نیز مانند تمام تکنولوژی های جدید ممکن است مورد سو استفاده قرارگیرد و تاکنون بسیاری ازکسانی که بدون مطالعه قبلی و صرفاً براساس تبلیغات یا قیمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد کردند که معتبر نبوده آنها را به شدت مأیوس کرده است. این روش نام برده پس از گذشت حدود ۲۰ سال مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت و از سال ۱۹۹۵ میلادی به‌صورت تجاری در دسترس کلینیک‌ها و عموم مردم قرار گرفت، پس برای استفاده از آن باید به کلینیک های معتبر و پزشک مراجعه کرد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

این دستگاه دارای یک سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با سطح پوست است که می تواند درمان را برای مراجعه کنندگان و بیماران کاملا ایمن و بدون درد و سوختگی انجام دهد. دستگاه لیزر پلاتینیوم دارای سه طول موج زیر می باشد و در درمان انواع پوست و مو به کار گرفته خواهد شد:

  • 808 نانومتر، لیزر دایود
  • 755 نانومتر، لیزر الکساندرایت
  • 1064 نانومتر، لیزر Nd:YAG

مزایای دستگاه پلاتینیوم

  • بدون هیچگونه درد: درمان با این دستگاه تقریبا بدون درد بوده و با حس ماساژ بدن همراه است.
  • امنیت: ایمنی بسیار بالا حتی برای پوست های تیره و سیاه
  • در پوست های برنزه درمان در هر زمانی از سال قابل انجام میباشد، از جمله برای پوست های برنزه شده در فصل تابستان
  • مناسب برای انواع پوست و مو: نتایج بسیار موثر برای پوست های روشن یا تیره و همچنین موهای ضخیم و یا نازک نواحی مختلف بدن
  • سرعت: جلسات درمانی با این دستگاه بسیار سریع انجام می شود حتی برای قسمت هایی مانند پاها و حتی کمر

 

دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم از دو هندپیس جداگانه و مجزا ساخته شده است که این هندپیس ها با طول موج های قوی خود به ریشه و فولیکول مو حمله می کنند و به طور دائم موهای زائد نواحی مختلف بدن را از بین می برند. باید توجه داشت که هر کدام از این هندپیس ها برای قسمت های مختلف بدن استفاده می شوند تا مو هایی که در نواحی مختلف ضخامت های متفاوت دارند به طور کامل لیزر شوند و از بین بروند. دستگاه تیتانیوم دارای یک چیلر قوی جداگانه می باشد که با خنک نگه داشتن سطح پوست بدون هیچ گونه درد و سوختگی لیزر را بر روی پوست مراجعه کننده انجام می دهد. این دستگاه دارای یک ویژگی بسیار مهم و کاربردی می باشد که در سریع ترین زمان ممکن و تعداد جلسات بسیار کم نسبت به سایر دستگاه ها موهای زائد را از بین می برد. این دستگاه معمولاً درمان بدون درد را ارائه می دهد. یکی دیگر از ویژگی های دستگاه تیتانیوم این است که تمامی تیپ رنگ و پوست از جمله پوست برنزه را تحت درمان خود قرار می‌ دهد و قدرتمند ترین و ایمن ترین تکنولوژی لیزر موهای زائد را در خود دارد. این دستگاه دارای تاییدیه fda هم می باشد.

 

الکس دایود و پلاتینیوم 2

 

دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود به دلیل اینکه از دو طول‌موج دایود 808 و الکساندرایت 760 نانومتری ساخته شده برای انواع پوست‌های روشن و تیره مناسب است. طول‌ موج بلندی که دایود دارد به دلیل انرژی و قدرت نفوذ بالای آن با رنگ‌ دانه‌های سطحی پوست منحرف نخواهد شد و مستقیم به عمق پوست وارد می شود. این دستگاه نام برده یکی از بهترین گزینه ها برای درمان پوست‌های برنزه و سبزه است. یکی دیگر از ویژگی های آن این است که مجهز به سیستم خنک کننده قوی است و این فناوری با سرمایی که بر روی سطح پوست اعمال می کند موجب می شود درد کاهش یابد و از سوختگی بافت ها جلوگیری می کند. دستگاه لیزر الکس دایود علاوه بر اینکه کاربردهای منحصر به فردی در زمینه زیبایی و رفع موهای زائد دارد، در درمان بسیاری از ضایعات عروقی نیز مانند تلانژکتازی صورت، همانژیوم‌های مویرگی، لکه‌های پورت واین و وریدهای عنکبوتی واریسی نیز اثربخشی خود را اثبات کرده است و با ویژگی کلاژن سازی، در زمینه پیشرفته‌ ترین محصولات در عرصه زیبایی و جوان سازی پوست به شمار خواهد رفت.

مزایای دستگاه لیزر الکس دایود

  • این دستگاه دارای قابلیت نفوذ و قدرت جذب بالا در ملانین مو و از بین بردن آن به طور دائم است.
  • با فناوری خنک کننده خطر سوختگی بر روی پوست بدن هنگام انجام لیزر را کاهش می دهد.
  • خنک نگه داشتن سطح پوست برای مدت زمان بسیار طولانی
  • عمق نفوذ بسیار بالا در پوست و افزایش سرعت کلاژن سازی در پوست بیمار
  • قابلیت جذب مناسب توسط رنگدانه های پوستی
  • سیستم اپتیکی واگرا کننده منحصر به فرد پرتو لیزر
  • جوانسازی پوست و مو زدایی با خرید دستگاه لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدن
  • درمان موثر ضایعات مرتبط به رنگدانه ها
  • درمان موثر ضایعات عروقی

برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و اطلاع از قیمت لیزر تیتانیوم وارد سایتalexdiodedevice.com شوید.

جمع بندی نهایی

نگرانی‌های بانوان و حتی آقایان در طول تاریخ بحث از بین بردن دائمی موهای زائد بدن است‌. تیغ‌ها و کرم‌های موبر و حتی اپیلاسیون تا حدی توانسته‌اند این مشکل را حل کند؛ اما درد و اذیت و آزار این وسایل به حدی زیاد است که به دردسر آن نمی ارزد و افراد دنبال راه حل‌های جایگزین می‌گردند که یکی از این راه حل ها مراجعه به دستگاه های لیزر است.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیعاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.