جی پلاس، امروزه مشکل خانه دار شدن خانواده ها از جمله زوج های جوان به یکی از اصلی ترین مشکلات روز کشور تبدیل شده است، در این راستا پروژه های عظیم مختلفی در کشور در حال راه اندازی هستند بلکه گره ای از مشکلات جوانان گشوده شود. پروژه تریتیوم 4 یکی از بهترین پروژه هایی است که در منطقه ای خوش آب و هوا در استان البرز در حال ساخت است.

 

12

ویوی عالی برج های تریتیوم  موجب شده است تا افراد زیادی خواستار زندگی و سرمایه گذاری در این منطقه باشند. در ادامه قصد داریم اطلاعات لازم را درباره شرایط پرداخت این پروژه در زمینی با مساحت 8760 متر را برای شما عزیزان ارائه دهیم. با ما همراه باشید تا شرایط صاحب خانه شدن شما را در این پروژه بررسی نماییم.

 

مشخصات کلی پروژه تریتیوم 4

در ادامه 3 پروژه تریتیوم که در چیتگر ساخته شده اند، پروژه تریتیوم 4 در کرج کلید خورد. این پروژه شامل دو برج 23 طبقه است که البته تمامی طبقات آن مسکونی نیستند بلکه تنها 18 طبقه آن برای سکونت ساکنان پیش فروش می شود. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که سایر طبقات تریتیوم 4 به چه کاری اختصاص داده می شود؟

در این باره باید بگوییم که طبقه همکف هر کدام از دو برج به عنوان لابی طراحی شده و نیز 5 طبقه دیگر به منظور اجرای پارکینگ خودرو های ساکنین و همچنین انباری اختصاص داده شده است. طراحی نقشه برج های تریتیوم 4 اینگونه است که در هر طبقه 12 واحد شامل 6 واحد 125 متری و 6 واحد 139 متری قرار می گیرد، بنابراین در مجموع هر برج شامل 200 واحد مسکونی خواهد بود.

متراژ واحدهای احداثی در تریتیوم 4

به طور کلی واحد های موجود در این پروژه در 3 نوع تیپ متراژی 125 متری دو خوابه، 139 متری سه خوابه و همچنین پنت هوس 250 متری اجرایی شده اند. به منظور آسایش ساکنین، در هر برج 6 لاین فعال آسانسور در نظر گرفته شده است، یعنی برای هر باله دو لاین فعال قرار دارد.

راهرو های هر باله دارای مساحت کافی به طول 14 متر و عرض 4 متر هستند که فضای آزاد و دلبازی را برای ساکنین فراهم می آورد. در هر باله از این برج واحد های 125 متری در شروع راهرو و نیز واحد های 139 متری در انتهای آن طراحی شده است.

 

 

11

واحد های تریتیوم 4 را شرایطی بخرید!

واحدهای احداث شده در پروژه تریتیوم 4 به صورت کاملا قانونی و با شرایط مناسب به خریدار واگذار می شوند. در نحوه واگذاری این واحد ها سعی بر این است که کمترین فشار بر خریدار وارد شود. جالب است بدانید که برای صاحب خانه شدن در این پروژه تنها کافیست که 30 درصد از کل مبلغ توافق شده به صورت نقدی دریافت می شود و مابقی قیمت در مراحل بعدی قابل پرداخت خواهد بود.  سایر شرایط پرداخت عبارتند از:

  • 60 درصد از کل هزینه واحد به صورت اقساط 27 ماهه
  • 5 درصد از کل هزینه واحد در زمان تحویل گرفتن واحد توسط خریدار
  • 5 درصد نهایی از کل قیمت در زمان تکمیل سند و انتقال آن به نام خریدار

 

مزیت خرید واحدهای پروژه تریتیوم 4

  1. یکی از مهم ترین مزایای خرید از واحدهای پروژه تریتیوم این است که کل قیمت نهایی واحد، همان قیمت مندرج در قرارداد است و تحت هیچ شرایطی این قیمت تغییر نخواهد کرد. برخی از پروژه های در حال احداث قیمت واحدها را به قیمت روز برای مشتری محاسبه می کنند اما در برج های تریتیوم 4 اینگونه نیست.
  2. امروزه به دلیل نوسانات نرخ ارز و همچنین تورم های وحشتناک در کشور قیمت مصالح ساختمانی رو به افزایش است اما این نوسانات بر قیمتی که شما با شرکت به تفاهم رسیده اید به هیچ وجه تاثیر گذار نخواهد بود. این موضوع می تواند امنیت خاطر را در شما به وجود آورد.
  3. ثابت بودن قیمت واحدهای پیش فروش شده تریتیوم 4 موجب می شود که خریدار بتواند یک برنامه ثابت برای آینده اقتصادی خود داشته باشد و به خوبی آن را مدیریت کند.

 

  1. یکی دیگر از مزایای خرید این واحد ها این است که در ازای هر مدت دیرکرد در تحویل واحد ها به خریدار، ضرر و زیان آن توسط شرکت سازنده پرداخت می شود. این موضوع باعث اطمینان خاطر خریدار و نیز تشویق شرکت سازنده به تحویل به موقع واحدها می شود.

 

زمان تحویل پروژه تریتیوم به خریداران

زمان اعلام شده برای تحویل کلیه واحدهای مسکونی پروژه تریتیوم، اوایل اسفندماه سال 1401 اعلام شده است. در ضمن در قرار منعقد شده مابین شرکت و خریدار، امکان جریمه شرکت در صورت عدم تحویل واحد به مشتری درج شده است؛ بر این اساس به ازای هر روز دیرکرد تحویل واحد به خریدار شرکت موظف به پرداخت جریمه خواهد بود.

مزیت سرمایه گذاری در پروژه تریتیوم4

  • امکان دسترسی مستقیم و آسان به مراکز مهمی خدماتی، رفاهی و تفریحی
  • دسترسی به بزرگراه های اصلی تهران و کرج
  • فراهم شدن امکان پرداخت اقساطی هزینه کل
  • سرمایه گذاری در بلندترین برج استان البرز
  • پیشینه کاری عالی شرکت سازنده مربوطه
  • دسترسی عالی به سالن های ورزشی در منطقه
  • تثبیت قیمت تمام شده و بدون نوسان
  • اختصاص واحد و طبقه به خریدار در ابتدای سرمایه گذاری
  • انعقاد قرارداد قانونی بین خریدار و شرکت سازنده

 

 

10

نتیجه گیری

پروژه تریتیوم 4 یکی از پروژه های مجموعه تریتیوم است که در شهر کرج در راه احداث است. این پروژه در 23 طبقه با 17 طبقه مسکونی راه اندازی می شود که تنها 30 درصد از مبلغ کل واحد از خریدار به صورت نقدی دریافت می شود و مابقی قیمت در 27 قسط پرداخت می شود. البته 10 درصد از کل مبلغ نهایی نیز در هنگام تحویل واحد به مشتری و نیز انتقال سند آن صورت می گیرد. به علت دسترسی مناسب و موقعیت مکانی پروژه، به شما پیشنهاد می کنیم که برای داشتن آینده مطمئن در این پروژه سرمایه گذاری کنید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.