جی پلاس؛ اگر به دنیای تکنولوژی علاقه داشته باشید، حتما نام خانه هوشمند را شنیده اید. شرکت ال جی یکی از پیشگامان این تکنولوژی است. در خانه های هوشمند همه چیز رباتیک بوده و به کمک هوش مصنوعی کار می کند. یکی از تکنولوژی های استفاده شده در خانه های هوشمند، شیشه هوشمند است که کارایی بسیار زیادی دارد. این نوع شیشه را می توان با دکمه ای مات و شفاف کرد. از این نوع شیشه در کابین دوش شیشه ای نیز استفاده می شود. اگر به دنبال زیباترین نوع شیشه برای طراحی داخلی خود هستید، پیشنهاد می کنیم از شیشه سندبلاست استفاده کنید. برای آشنایی با بهترین تولیدکنندگان انواع شیشه در تهران و شهرستان ها در انتهای این مقاله شما را با یکی از بهترین سایت های دایرکتوری مشاغل آشنا خواهیم کرد.

خرید شیشه هوشمند نیازیتو

شیشه هوشمند چیست؟

شیشه هوشمند نوعی شیشه است که می توان به کمک تکنولوژی میزان عبور نور از آن را کنترل کرد. زمانی شما دکمه روشن را بزنید یون های میکروفیلم در شیشه تغییر کرده و شیشه شفاف می شود در حالت برعکس نیز با نامنظم شدن این یون ها شیشه مات می شود. در واقع شیشه هوشمند از 4 قسمت زیر ساخته می شود:

  • اینورتر برق
  • ریموت کنترل
  • میکروفیلم هوشمند
  • شیشه

قیمت شیشه هوشمند

اگر به دنبال خرید شیشه هوشمند هستید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت نیازیتو زده و از این طریق با بهترین شرکت های تولیدکننده این نوع شیشه در تهران و یا سایر شهرستان ها آشنا شوید. قیمت شیشه هوشمند بستگی به پارمترهای بسیاری دارد برای مثال متراژ یکی از مهم‌ترین پارامترهای تعیین کننده قیمت است. یکی از مزایای خرید شیشه هوشمند از شرکت های معرفی شده در نیازیتو اطمینان به کیفیت کار است؛ چرا که در این سایت تنها مشاغلی معرفی می شوند که ارائه کننده بهترین کیفیت به مشتری باشند.

خرید شیشه هوشمند

برای خرید کابین دوش شیشه چه نکاتی را مد نظر داشته باشیم؟

چنانچه قصد خرید کابین دوش شیشه ای را دارید، یادتان باشد که حتما به کیفیت کار دقت کنید و همیشه به دنبال خرید کابین دوش شیشه ای با گارانتی باشید. درست است که امروزه قیمت یکی از ملاک های اصلی انتخاب کالا محسوب می شود اما این فاکتور نباید فدای کیفیت شود. کابین دوش شیشه ای باکیفیت عمری بدون مشکل در خانه شما خواهد درخشید در حالی که کابین های بی کیفیت با مشکل لولا، کپک و قارچ، سختی تمیز شدن و سایر مشکلات دیگر مواجه می شوند. کابین دوش شیشه ای می تواند از شیشه سندبلاست نیز ساخته شده باشد؛ اما در حال کلی می توان کابین دوش شیشه را به دو نوع با فریم و بدون فریم تقسیم کرد.

چرا استفاده از کابین دوش شیشه ای بسیار رواج یافته است؟

امروزه به دلیل کوچک بودن خانه ها سرویس حمام و دستشویی نیز بسیار کوچک طراحی می شوند و به همین دلیل است که اغلب از کابین دوش شیشه ای با شیشه هوشمند برای حمام استفاده می شود. چون این نوع دوش بیسار کم جا بوده و تنها برای دوش گرفتن یک نفر طراحی شده است. از طرفی استفاده از این نوع کابین موجب بزرگ دیده شدن فضای سرویس و زیبایی و شیک بودن آن می شود. خانه هایی که در حمام خود کابین دوش دارند از نظر قیمت نیز با ارزش تر از نوع ساده یا همراه با پرده اند. استفاده از شیشه سندبلاست برای این نوع کابین نیز بسیار رواج داشته و زیبایی آن را صد چندان می کند. شما می توانید برای سفارش این نوع شیشه طرح های مختلفی را مشاهده کرده و از بین آن ها سفارش دهید. وجود تنوع در شیشه سندبلاست یکی دیگر از علل محبوبیت آن نزد خریداران است.

بهترین شیشه سندبلاست را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید باکیفیت ترین نوع شیشه سندبلاست، پیشنهاد می کنیم به سراغ سایت نیازیتو رفته و با بهترین تولیدکنندگان شیشه در تهران و سایر شهرستان ها آشنا شوید. این تولیدکنندگان، همگی از بهترین تکنسین های تولید و نصب در کشور بوده و با دقت و سرعت بسیاری پروژه را تحویل می دهند. همچنین آن ها رفتار حرفه ای داشته و در صورت بروز هرگونه مشکلی در محل حاضر شده و به بهترین شکل ممکن مشکل شما را حل می کنند. قیمت شیشه سندبلاست نیز بسیار معقول بوده و در آخر رضایت همه جانبه مشتری مدنظر است.

نیازیتو بزرگترین دایرکتوری مشاغل ایران

جمع بندی

استفاده از شیشه هوشمند برای سالن جلسه یا کابین دوش شیشه ای بسیار رایج است. این نوع شیشه را می توان با فشردن دکمه ای مات و شفاف کرد. اگر دوست دارید برای خانه خود از کابین دوش شیشه ای با شیشه سندبلاست سفارش دهید، پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت نیازیتو (niazito.com) با بهترین تولیدکنندگان این محصولات آشنا شوید. نیازیتو به عنوان بزرگترین دایرکتوری مشاغل در ایران، معرف بهترین های هر صنف است. اگر شما نیز دوست دارید در سایت معرفی شوید، همین امروز با ما تماس گرفته و جایگاه خود را در میان بهترین ها تثبیت کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.