پیام مساعدی روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: در ۲۴ ساعت گذشته جم با ۱۶ و دیر با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کرد.

وی بیان کرد: از فردا تا یکشنبه خلیج فارس نیز مواج و متلاطم پیش بینی شده‌است.

مساعدی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز احتمال وقوع بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان بوشهر وجود دارد.
وی ادامه داد: پنجشنبه و جمعه، جوی به نسبت آرام در استان بوشهر حاکم خواهد بود و پدیده‌های غالب غبار محلی و مه صبحگاهی است اما از شنبه تا اواسط یکشنبه هفته آینده وزش باد شدید جنوبی در سواحل شمالی و مرکزی استان، باعث تلاطم دریا در این نواحی خواهد شد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهارداشت: آسمان استان بوشهر تا پیش از ظهر فردا کمی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و مه صبحگاهی و امروز در برخی نقاط با احتمال بارش خفیف و گاهی رعدو برق پیش‌بینی می‌شود.
مساعدی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر، بیشتر جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت روی دریا و سواحل استان گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
مساعدی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۴۲ دقیقه بامداد، مد اول ۰۸:۴۴، جزر دوم ۱۵:۳۵ و مد دوم ۲۱:۱۲ خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.