بسیاری از کسب و کارها به سمت طراحی وب سایت برای ایجاد تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان خود و فروش اینترنتی محصولاتشان رفته‌اند و درنتیجه ساخت سایت یکی از دغدغه‌های صاحبان مشاغل برای ورود به بازار دیجیتال نیز به حساب می آید.

در این برهه از زمان زندگی انسان در کل کره خاکی در حال تغییرات بزرگی است . سرعت زیاد تحولات روزمره، دل مشغولی‌های زیاد و مشکلات متعدد زندگی باعث شده است که افراد به دنبال ساده‌ترین و راحت‌ترین سرویس‌ها و خدمات باشند تا بدین وسیله بدون پیچیدگی و به ساده ترین شکل ممکن نیاز خود را رفع کند. به همین دلایل است که بسیاری از کسب و کارها به سمت طراحی وب سایت برای ایجاد تعامل بهتر و بیشتر با مشتریان خود و فروش اینترنتی محصولاتشان رفته‌اند و درنتیجه  ساخت سایت  یکی از دغدغه‌های صاحبان مشاغل برای ورود به بازار دیجیتال نیز به حساب می آید.

اگر شما هم کسب و کاری دارید که کالا یا خدماتی به مشتریانتان ارائه می‌دهید  با طراحی سایت حرفه ای می‌توانید تاثیر زیادی بر رشد کسب و کارتان بگذارید.

طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی

از طراحی سایت گفتیم و بد نیست همین ابتدا مفهومی به نام سئو را نیز برای شما توضیح دهیم. سئو سایت به معنی بهینه سازی وبسایت ها در جهت کسب رتبه های بهتر در گوگل است و به همین دلیل ساده است که این روزها تبی به نام تب سئو تمام صاحبان وبسایت ها را فرا گرفته است!

البته تمام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به درستی به اهمیت سئو سایت پی برده اند اما ذکر چند نکته قبل از شروع پروسه سئو سایت برای شما بسیار مهم خواهد بود. اولین و مهمترین نکته این است که در صورت طراحی سایت ضعیف بدون توجه به جاذبه های گرافیکی و عملکرد مناسب، تلاش شما برای سئو سایت در نهایت به شکست روبرو می شود. بنابراین پیش از شروع پروسه سئو بهتر است به نکات مهم طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی  که در ادامه ذکر می کنیم توجه ویژه داشته باشید.

  • طراحی سایت شما باید معرف حوزه کاری شما باشد. به نوعی که کاربر قبل از دیدن عنوان سایت و یا سایر موارد، بتواند حوزه کاری شما را حدس بزند.
  • در طراحی سایت باید کاربردی‌ترین حالت ممکن را در نظر بگیرد. به این معنی که خود را همواره جای مخاطب بگذارید و ببینید که چه ابزارهایی باید در دسترس او قرار بگیرد و چه چیزهایی باید جلوی چشم کاربر باشد. هرچه کار کردن با سایت شما راحت تر باشد، مخاطب بیشتری جذب سایت شما خواهد شد.
  • خودتان را در دسترس نشان دهید. موارد مختلفی چون چت آنلاین و تماس با ما و … در طراحی سایت باعث می‌شود مخاطب حس کند که شما به عنوان یک مدیر یا یک فروشنده در دسترس هستید و هر جایی که او به مشکل بخورد شما را در کنار خود خواهد دید.
  • حتماً یک فضای ویژه برای بحث و گفت و گو و یا نظرات کاربران در نظر بگیرید. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت سایت‌های فروشگاهی و شرکتی این است که مشتری‌ها و مصرف کنندگان می‌توانند آزادانه نظر خودشان را بگویند.
  • خدمات خودتان را به شکل لوگو و آیکن های مختلف معرفی کنید. مخاطب امروز کمتر وقت و حوصله خواندن دارد.

طراحی سایت زیبا و منحصر به فرد

وردپرس یکی از پرکاربرد ترین روشهای طراحی سایت است که به دلیل راحتی کار با آن و همچنین کاهش هزینه های طراحی سایت باعث شده است که بیش از 40 درصد وبسایت های دنیا با وردپرس طراحی شوند. بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط برای ورود به دنیای دیجیتال در ابتدا نیاز به یک سایت نیمه پیشرفته دارند تا ورود خود به دنیای وب و اینترنت را اعلام کنند و سپس رفته رفته با استفاده از امکانات موجود، سایت خود را ارتقاء دهند. اگر بخواهیم به طراحی سایت وردپرسی نگاه دقیق تری داشته باشیم باید تاکید کنیم که یکی از بخش‌های مهم در طراحی سایت با وردپرس، نحوه طراحی سایت با استفاده از المان‌های مختلف موجود در وردپرس است.

نکته دیگر اینکه وردپرس در واقع یک سیستم مدیریت محتوا است که در اختیار طراحان وب سایت به صورت متن باز قرار می‌گیرد که کارکردن با آن نیز بسیار آسان است. همچنین سایت های وردپرسی با استاندارهای متناسب با سئو کاملاً همخوانی دارند و به هنگام جست‌وجو نام برند شما را در صدر قرار می‌دهند.

طراحی سایت ارزان و باکیفیت

هزینه طراحی سایت  یکی از مواردی است که باید به هنگام ساخت سایت به آن توجه داشت. قبل از هر چیز این موضوع را در نظر داشته باشید که صرف داشتن یک سایت قطعا شما را به هدفتان نمی رساند و در نتیجه از همان ابتدای اقدام به طراحی سایت هزینه های نگهداری سایت را نیز در نظر بگیرید. به جرات می توان گفت که بیش از 60 درصد وبسایت های طراحی شده در سالهای گذشته ، در فضای وب رها شده اند و هیچگونه بازدیدی هم ندارند و عمده ترین دلیل این موضوع نیز عدم توجه مدیران سایت ها به هزینه های نگهداری سایت است.

بازگردیم به هزینه های طراحی سایت. از جمله هزینه هایی که باید در آینده به آن توجه ویژه داشته باشید می توان به هزینه های هاست و سرور، پشتیبانی فنی سایت، هزینه تولید محتوا و از همه مهمتر هزینه سئو و تبلیغات اشاره کرد. اگر هزینه طراحی سایت را به صورت یک پکیج کامل در نظر بگیرید پیشنهاد ما این است که کل فرآیند طراحی سایت تا تولید محتوا، تبلیغات و سئو سایت خود را به شرکت معتبر طراحی سایت واگذار کنید تا بی جهت متحمل هزینه های بیهوده در این مسیر نشوید.

چگونه در کمترین زمان صاحب یک وبسایت حرفه ای شویم؟

یکی از شرکت هایی که بیش از یک دهه فعالیت مستمر و موفق در زمینه  طراحی سایت داشته است، شرکت طراحی سایت رایان است که با مراجعه به وبسایت این شرکت به نشانی  (https://rayanitco.com)  می توانید از آخرین متدها و روشهای طراحی روز دنیا  آگاه شوید شوید. به احتمال زیاد سوال بعدی شما این است که مزیت طراحی سایت توسط شرکت رایان چیست؟ شما در شرکت رایان به منعطف ترین فضای دیزاین و ساخت سایت دسترسی دارید و در کمترین زمان ممکن می توانید صاحب یک وبسایت حرفه ای شوید و یک حضور اصولی و قدرتمند در فضای اینترنت داشته باشید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.