پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

وزیر ارتباطات پاسخ داد؛

اینترنت ارزان خواهد شد؟

طبق توضیحات وزیر ارتباطات، اینترنت گران نخواهد شد و در صورت رشد ترافیک در سال آینده ارزان تر می شود.

به گزارش جماران؛ وزیر ارتباطات گفت: اینترنت نه تنها گران نشده و نخواهد شد، بلکه در صورت رشد ترافیک در سال آینده ارزان‌تر هم خواهد شد.

«محمدجواد آذری جهرمی» از مدتی قبل جلسات هفتگی پرسش و پاسخ با کاربران اینستاگرامی را آغاز کرد. وزیر ارتباطات امشب - پنج‌شنبه - طبق روال چند هفته قبل، شخصا و از طریق صفحه اینستاگرام خود به سوالات کاربران فضای مجازی پاسخ داد.

 

اینترنت شبکه شاد رایگان است

 

وزیر ارتباطات پس از تاکید بر این‌که اینترنت گران نخواهد شد، درباره اینترنت شبکه دانش‌آموزی شاد، خاطرنشان کرد: شاد رایگان است و ماهانه هزینه گزافی از سوی دولت بابت یارانه ترافیک شاد به حساب شرکت‌های اینترنتی منظور می‌شود.  

وی افزود: سرورهای شاد در بعضی ساعت کم می‌آورند و همین مسئله باعث می‌شود برخی دبیران و دانش‌آموزان نتوانند از آن استفاده کنند، به همین دلیل با پیگیری مشترکی که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم قرار شد همراه اول که این نرم‌افزار را برای آموزش مجازی توسعه داده، مشکلات را رفع کند.

 

عزم کارخانه‌های داخلی برای تولید تبلت

 

جهرمی در پاسخ به این سوال که وزارت ارتباطات برای گرانی قیمت گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ چه برنامه‌ای دارد،  افزود: راهکار اصلی بی‌شک بالان رفتن ارزش پول ملی است که با تحریم‌های ظالمانه کاهش جدی یافته است. در این شرایط ما تولید گوشی ارزان قیمت متناسب داخلی با پیگیری کردیم. البته الان تمام ظرفیت‌ کارخانه‌های داخلی به تولید تبلت اختصاص پیدا کرده تا نیاز دانش‌آموزان را برطرف کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.