پاییز با تمامی زیبایی هایش رو به اتمام است. عطر خوش نم بارانی که بر سر شهر باریده و زیبایی هایی که درختان قرمز و نارنجی به مسافران هدیه می دهد کم کم رخت می بندد و جای خود را به زمستان با رنگ زیبای سفیدش می سپارد. در این ایام مسافران بسیار زیادی در پی مقاصدی هستند تا بتوانند با شرایط آب و هوای مناسب مسافرت خود را به سر انجام برسانند. در این بین بسیاری از مسافران با توجه به نوع نیاز خود و شرایط آب و هوایی قطار را به عنوان وسیله نقلیه انتخاب می نمایند. رزرو بلیط قطار در شرایط بد جوی این اطمینان خاطر را به مسافر می دهد تا نگرانی بابت لغو سفر خود نداشته باشد. در این مطلب مقاصد زیبای پاییزی را بیان خواهیم کرد تا بتوانید در ایام زیبای اذر اوقات فراغت خود را در آن سپری نمایید.

کویرنوردی

فصل پاییز مخصوص سفرهای کویری است. شهرهای کویری ایران مانند یزد، کرمان، اصفهان، شیراز، زاهدان و بیرجند آب و هوای بسیار مطبوع و خنکی دارا می باشند. این نوع شهرها به دلیل دارا بودن آب و هوای کویری آذرماه زیبایی را به توریست ها و مسافران هدیه خواهند داد. زیبایی های کویر لوت را در اذر از دست ندهید. از این دست کویرها در ایران بسیار زیاد است که می توان با خرید بلیط قطار و سفر به ان از زیبایی های بی بدیلش لذت برد. کویر مرنجاب، رضا آباد و مصر از کویرهایی هستند که بسیار مورد کویرگردان در پاییز قرار می گیرند. در این کویرها آسمان با ستاره هایش نزدیک تر از هر جسمی به شماست.

1

شهرهای کویری علاوه بر زیبایی های کویر، آب و هوایی مطبوع و ستاره چینی در شب، آثار تاریخی بسیار زیادی را در خود جای داده اند. آثار تاریخی که برای بازدید از آنها دیگر نیازی به تحمل گرمای شدید نیست. در اذر ماه بی دغدغه شهرهای گرمسیری ایران را بگردید و نهایت لذت را ببرید.

برای تهیه بلیط قطار به شهرهای کویری نگران نباشید. اینترنت خود را روشن کنید و با تایپ کلمه تیک بان به این سایت مراجعه کنید. با وارد کردن مبدا، مقصد و مشخصات بلیط قطار خود را به همین راحتی رزرو کنید. توصیه می کنیم برای این نوع سفرها حتما دوربین عکاسی خود را با خود به همراه ببرید تا از مناطق تاریخی و بی نظیر کویری صحنه های جالبی را به یادگار بگذارید.

شهرهای ساحلی

از شهرهای کویری به سمت ساحل برویم، ساحل هایی که در فصل های دیگر رطوبت ان لذت بردن را از مسافران می گیرد. در ماه آذر شرجی بودن هوا در مناطق ساحلی جای خود را به آب و هوایی مطبوع و بی مانند می دهد. به دور از گرمازدگی ساحل های استان گیلان و مازندران را قدم بزنید. با توجه به احداث راه آهن رشت و بودن راه آهن گرگان زیباترین مسیرهای ریلی ایران را در سفر به این شهرهای شمالی تجربه خواهید کرد. بلیط قطار رشت و بلیط قطار گرگان را از سایت تیک بان بخواهید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط قطار در ایران به شمار می رود. یکی از خصوصیات ویژه سایت تیک بان ارائه بلیط قطار ارزان به مخاطبان است. قیمت بلیط قطار در این سایت با گارانتی پایین ترین هزینه به مسافران عرضه می گردد.

2

جنگل های بی نظیر

سفر به شمال ایران را فقط در ساحلش نبینید. جنگل های بی نظیر شمال با تنالیته رنگ های رویایی منتظر شماست تا هر آنچه را که می خواهید مشاهده کنید. رنگ های نارنجی، قرمز، سبز و زرد هر رنگی که بخواهید درختان آنها را در خود جای داده اند. صدای خش خش برگانی که گوش انسان ها را نوازش می کند و صدای باد های خنگی که درختان جنگل های شمالی کشور را به رقص درمی آورد، زیبایی های جنگل های شمال را در آذرماه چندین برابر کرده است.

مقصدهای بی نظیر پاییزی بسیار زیادی در مناطق مختلف دنیا وجود دارند که با سفر به آن مناطق می توان دنیای تازه ای را تجربه کرد. اگر مایلید با قطار و حتی هواپیما به مقصدهای بی نظیر پاییزی خارج از کشور سفر کنید، حتما مطلب “۵ مقصد بی نظیر خارجی برای سفر در پاییز” را مطالعه نمایید.

راحت بخرید، لذت ببرید

دیدن شهرهای ساحلی قشم و کیش را در فصل آذر از یاد نبرید. شهرهای ساحلی این دو جزیره امکاناتی را در اختیار توریست ها قرار می دهند که در کمتر ساحلی مشاهده می کنید. خرید بلیط قطار این دو مقصد را هم می توانید بدون نگرانی در سایت تیک بان انجام دهید. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای داخلی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط قطار، بلیط هواپیما و بلیط اتوبوس زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA) گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.