به گفته محمد رضا پور ابراهیمی روز سه شنبه در نشست با وزیر راه و شهرسازی پس از تبادل نظر و اظهار نظر اعضا، تاکید شد که اعتبار لازم در این خصوص اختصاص یابد و این کار به شکلی برنامه ریزی شود.

وزیر راه و شهرسازی در این خصوص دستور لازم را برای تسریع در عملیاتی شدن تقاضای شهرداری کرمان مبنی بر بازنگری طرح جامع شهر کرمان داد و گفت: این موضوع با اولویت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همچنین در این نشست اختصاص اعتبار برای بازسازی مسیرهای شهری که به دلیل نبود کمربندی مورد استفاده حمل و نقل بین شهری قرار می گیرد مطرح شد. 

در بخش دیگری از این نشست پورابراهیمی با گلایه از تاخیر در اجرای بازسازی مسیر ریلی کرمان یزد گفت: با وجود پیگیری ها و قول مساعد وزیر سابق تا کنون کار مشخص عملیاتی صورت نگرفته و تنها اقدامات موردی و مقطعی بوده است که موجب نارضایتی مسافران این خط ریلی و اصلی مسیر کرمان تهران شده است. 

وی  ادامه داد: جلسات مستمری با راه آهن برگزار کردیم و توافق هایی انجام شده که بخشی شامل حذف نقاط بحرانی در کویر است که سرعت حرکت قطار را کاهش می دهد. 

پور ابراهیمی درخواست کرد که مدیرعامل راه آهن به کرمان سفر کند و از نزدیک بازدیدی از خط ریلی این مسیر داشته باشد که مورد موافقت وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.