رامبد نوذری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گروه ها شامل ۴۰ گروه ثابت و ۴۸ گشت فعال بخش دولتی در جاده‌ها و محورهای بین شهری و ۱۰۰ گروه روستایی و ۲۴ گشت فعال بخش خصوصی در محورهای روستایی است.

وی اضافه کرد: در این گروه ها، ۷۱۰ راهدار شامل ۴۶۰ پرسنل اداره کل راهداری و ۲۵۰ همکار بخش خصوصی مستقر می‌شوند که به صورت ۲۴ ساعت در جاده ها مشغول ارایه خدمت به مسافران خواهند بود.

معاون راهداری، اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان با اشاره به اینکه طرح زمستانی راهداری در کشور از ۱۰ آذر شروع می شود، افزود: در کردستان با توجه به کوهستانی و برف گیر بودن منطقه راهداران از اول آذر فعالیت زمستانی خود را آغاز کرده‌اند.

نوذری یادآور شد: اداره کل راهداری، حمل نقل جاده ای کردستان ۳۴ هزار تُن نمک و ماسه خریداری و در ۲۵۴ انبار سطح راه‌های استان دپو کرده تا در صورت لزوم راهداران از آن در مسیر گشایی راه ها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: این استان دارای ۳۸ گردنه در مسیرهای بین شهری و ۶۶ گردنه در مسیرهای روستایی دارد که در اکثر مواقع شاهد یخبندان و برف و بوران است.

طول راه های تحت پوشش راهداران این استان در مسیرهای بین شهری یک هزار و ۸۹۰ کیلومتر و راه های در مسیرهای روستایی نیز ۶ هزار و ۱۹۰ کیلومتر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.