به گزارش ایرنا، غلام محمد زارعی روز پنجشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: اشاعه مسائل حاشیه ای، قومیتی و غیرواقعی بین مردم کهگیلویه و بویراحمد در مورد نحوه توزیع اعتبارات هشت شهرستان این استان از جمله بویراحمد هرگز به صلاح نبوده و باید به زودی کنار گذاشته شود.
وی افزود: 2 رویکرد مهم که همواره از سوی نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی برای جذب یا توزیع اعتبارات این استان دنبال شده شامل احقاق حق استان در سطح ملی و رایزنی برای دریافت اعتبارات لازم به منظور تکمیل و افتتاح سریعتر طرح های عمرانی است.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توزیع یک هزار و 45 میلیارد و 360 میلیون ریال اعتبار سال 1397 بویراحمد می تواند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهرستان داشته باشد.
زارعی عنوان کرد: توزیع این میزان اعتبار باید منجر به تبدیل بویراحمد به یک کارگاه عمرانی شده و دارای نتایج مثبت و ملموس برای مردم این شهرستان باشد.
وی بر لزوم شتاب بخشی در مبادله موافقت نامه ها و آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی شهرستان بویراحمد از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه با توجه به توزیع این میزان اعتبار تأکید کرد.
زارعی ابراز داشت: چنانچه مدیران اجرایی بویراحمد در زمینه مبادله موافقت نامه ها و یا آغاز عملیات اجرایی طرح های عمرانی این شهرستان تأخیر و کوتاهی کنند با آنان برخورد می شود.
شهرستان بویراحمد به مرکزیت شهر یاسوج حدود 300 هزار نفر جمعیت دارد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.