به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی در حاشیه دهگردشی روستاهای بخش مرکزی بیرجند افزود: دستگاه های اجرایی در شهرستان و استان لازم است برای تسهیل در کار مردم جلسات مشترکی را با هم بگذارند.
وی اظهار داشت: دستگاه های اجرایی باید به حل مشکلات مردم فکر کنند نه اینکه فقط ببیند که چطور می شود کار خود را راه انداخت.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز (دوشنبه) در بازدید از روستای دهنو خیلی ناراحت شدم که منزلی قدیمی که 37 سال قبل ساخته شده است، اکنون به عنوان اراضی ملی اعلام شده، سیستم اجرایی استان مشکلات خود را بین خودشان حل کنند، مردم را چرا دچار مشکل می کنند.
وی بیان کرد: اتاق فکری متشکل از ادارات دخیل در موضوع اراضی ملی در شهرستان ها و استان تشکیل شود و موضوعات و ناهماهنگی ها را به نفع مردم حل و فصل کنند.
عبادی افزود: وقتی سیستم اداری امضای بخشدار خود را قبول ندارد، خودشان مشکلات بین خود را حل کنند و مردم نباید اینجا متضرر شوند.
وی اظهار داشت: بالارفتن قیمت خرید زمین از بنیاد مسکن در کمتر از یکسال غیرمعقول است و تسهیل کار مردم در این موضوع خیلی مهم است.
بنابراین گزارش بیشتر مشکلات مردم روستاهای بخش مرکزی بیرجند در این دهگردشی که با حضور فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد، به دلیل سخت گیری های منابع طبیعی در اجرای قوانین بود.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی روز گذشته (دوشنبه) به همراه فرماندار بیرجند و جمعی از مدیران این شهرستان از روستاهای بخش مرکزی بیرجند بازدید کردند.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.