سید علی لدنی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای این طرح در مهدکودک ها و مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد در سه سال اخیر تا حد قابل ملاحظه ای سبب اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب شده است.
وی افزود: هم اینک یک هزار و 100 کودک خردسال و دانش آموز مقطع ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد همیار آب هستند و به عنوان سفیران شرکت آبفای شهری این استان در خانواده های خود، مهدکودک ها و مدارس استان برای نهادینه شدن فرهنگ مصرف بهینه آب فعالیت می کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مفاهیمی شامل اهمیت آب و لزوم صرفه جویی در مصرف آن با روش های ساده و از طریق بازی و سرگرمی به کودکان خردسال و دانش آموزان دوره ابتدایی همیار آب استان آموزش داده می شود.
لدنی نژاد عنوان کرد: در راستای اصلاح الگوی مصرف و ترویج فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب علاوه بر توزیع مستمر شیرهای کاهنده بین زنان خانه دار مناطق شهری کهگیلویه و بویراحمد آموزش های لازم نیز به آنان ارائه می شود.
وی ابراز داشت: سامانه پیامکی شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد هم اینک یک هزار و 500 عضو شامل مدیران اجرایی، خبرنگاران، روحانیان و ائمه جمعه و جماعات دارد و از اوایل تیر امسال تاکنون نیز روزانه به طور میانگین سه پیام کوتاه با مضامین مصرف بهینه آب برای آنان ارسال می شود.
لدنی نژاد گفت: چهار سال گذشته تاکنون 20 هزار و 500 مورد تخلف در حوزه فاضلاب و آب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و جمع آوری شده است.
وی اظهار داشت: این اقدام یک حرکت ارزنده در راستای مقابله جدی با مشترکان قانون شکن در کهگیلویه و بویراحمد بوده و در آینده نیز با جدیت ادامه می یابد.
کهگیلویه و بویراحمد 162 هزار مشترک آب و 44 هزار مشترک فاضلاب در مناطق شهری دارد.
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.