مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست با بخشداران شهرستان های کهگیلویه و چرام گفت: بخشداران وظایف قانونی خود را جدی بگیرند و اقتدار خود را از قانون بگیرند زیرا قانون منشأ اقتدار است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سیدعلی پرواز در این نشست که با حضور بخشداران، معاون فرماندار شهرستان چرام و کارشناسان دفتر سیاسی و انتخابات استانداری برگزار شد، افزود: بخشداران مطابق قانون عمل کنند و از حقشان دفاع کنند.

وی گفت: برنامه دفتر سیاسی و انتخابات نظارت روشمند و هدفمند بر عملکرد بخشداران، فرمانداران و رصد فعالیت مدیران کل است در این اعمال نظارت‌ها با هیچ فردی تعارف نداریم و نتیجه این ارزیابی‌ها به مقامات مافوق ارائه می‌شود.

پرواز بر ضرورت دفاع از عملکرد دولت و همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمد توسط بخشداران و فرمانداران تأکید کرد و افزود: بخشدار به عنوان مدیر دولت تدبیر و امید موظف است از عملکرد این دولت دفاع کند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشداران و معاونان فرماندار در عین رعایت اصل سلسله مراتب، با فرمانداران هماهنگی کامل داشته باشند.

پرواز بر ضرورت اطلاع‌رسانی عملکرد دولت در بخش‌ها به صورت مستند و با ذکر جزئیات به مردم تأکید کرد و گفت: بخشداران از ظرفیت رسانه‌ها جهت اطلاع رسانی به مردم استفاده کنند.

وی رصد فعالیت‌های زودرس انتخاباتی را وظیفه بخشداران دانست و تأکید کرد: هر گونه فعالیت زودرس انتخاباتی اعم از فعالیت مدیران، توزیع ارزاق در روستا‌ها و ... را رصد و به صورت کتبی به دفتر سیاسی و انتخابات گزارش دهید.

پرواز تأکید کرد: تمامی اتفاقات و مسایل بخش نظیر تجمعات، سخنرانی، فعالیت‌های دانشجویی و ... به صورت پیش خبر و همچنین خبر کامل به دفتر سیاسی و انتخابات ارسال شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: بخشداران از فعالیتهای با نشاط و قانونمند دانشجویی دفاع نمایند و زمینه حضور و مشارکت فعالانه مردم در مسایل اجتماعی و سیاسی را فراهم کنند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، در ابتدای این نشست بخشداران شهرستانهای کهگیلویه و چرام مسائل و مشکلات خود را در بخش بیان کرده و در بخشی از جلسه به پرسشهای مدیرکل سیاسی در خصوص مواردی نظیر محل سکونت ، متنفذان طوایف و ایلات، مسایل منطقه‌ای، نحوه ارتباط با مردم بخش، نحوه تعامل با ائمه جمعه و نیروی انتظامی و شورای روستا، برگزاری کمیته انطباق و ... پاسخ دادند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.