به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی امروز شنبه از طریق مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی «سامد» به مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات گوناگون مردم در نقاط مختلف استان پاسخ داد.
وی همچنین دستورات لازم برای پیگیری و رفع مطالبات مردمی را به فراخور درخواست‌ها و موضوعات مطرح شده توسط آنها به دستگاه‌ها و متولیان مربوطه صادر کرد.
احمدی اظهار داشت: همه درخواست‌ها و مشکلات مطرح شده باید در یک بازه زمانی کمتر از یک ماه به استاندار گزارش شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسأله اشتغال از جمله درخواست‌های عمده مردمی از طریق این سامانه بود که با توجه به محدودیت‌ها و ضوابط قانونی به‌کارگیری نیروها در نهادهای دولتی تنها از طریق برگزاری آزمون رسمی امکان پذیر خواهد بود.
احمدی عنوان کرد: البته توضیحات و توجیهات لازم در این زمینه نیز به متقاضیان ارائه شد.
وی ابراز داشت: مسائل عمرانی، اجتماعی، طرح‌های راکد سرمایه گذاری، مشکلات اقتصادی، ارائه تسهیلات بانکی و تضییع حقوق برخی نیروهای شرکتی و یا قراردادی در برخی دستگاه‌ها از دیگر موضوعات و درخواست‌های مطرح شده توسط مردم در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد بود.
احمدی بر ضرورت پاسخگویی سریع، تکریم مردم و متقاضیان و جدیت در حل مشکلات مطرح شده تاکید کرد و گفت: پاسخگویی به مسائل و درخواست‌های مردم حتی در دورترین نقطه استان از طریق سامانه «سامد» به طور مستمر و هر ماه یک‌بار توسط معاونان استاندار، فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ادامه دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از موفقیت‌ها و اقدام‌های جدی دولت دولت تدبیر و امید در راستای تکریم مردم استفاده از روش‌های نوین به منظور انتقال نظرات و دیدگاه‌های آنها به دولتمردان است و سامانه 111 با این هدف راه اندازی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد که این الگوی مناسب علاوه بر دریافت مسائل و مشکلات مردمی به شیوه‌ای سهل و ضمن تکریم ارباب رجوع به فرهنگی در راستای پاسخگویی با استفاده از سیستم‌های نوین الکترونیکی تبدیل شود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: سامانه سامد فعالیت همه جانبه دارد و به طور متوسط ماهانه یکی از مدیران استانی در مرکز ارتباطات مردمی حضور می‌یابد و به صورت تخصصی به درخواست‌های مختلف مردم پاسخ می‌دهند.
محمود مؤمن نسب افزود: این شبکه مورد استقبال بالای مردم قرار گرفته و تاکنون ۷۰ درصد از درخواست‌ها که قابلیت اجرا و بر اساس قانون و دستورالعمل‌ها را داشته پاسخ گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: روزانه بین ۳۰ تا ۱۰۰ مورد تماس مردمی از طریق شبکه سامد برقرار می‌شود که ظرف مدت کمتر از 20 روز به این درخواست‌ها پاسخ داده می‌شود و از طریق پیامک و تماس تلفنی فرد متقاضی در جریان روند پیگیری و فرآیند درخواست خود قرار می‌گیرد.
مؤمن نسب با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ پاسخگویی از طریق سامانه سامد نیازمند همکاری بیش از پیش رسانه‌ها هستیم گفت: مسئولان و مدیران اجرایی در دستگاه‌های مختلف اعم از اجرایی، امنیتی، قضایی و خدماتی می‌توانند با حضور در این مرکز پاسخگوی مستقیم درخواست‌ها، مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه‌های گوناگون باشند.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.