به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز یکشنبه در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج، اظهار داشت: در سال های اخیر با توجه به سیاست های دولت رفع آسیب های اجتماعی به طور جدی در دستورکار فقرار گرفته است.
وی افزود: از سال 95 تاکنون اقدامات مطلوبی در زمینه آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های 13 گانه کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
حجت الاسلام میرمحمدی بیان کرد: برخی از مدیران دستگاه های اجرایی، به اعتبارت فرهنگی اختصاص یافته به دستگاه خود راضی نبوده این در حالی است که با همین اعتبارات می توان گام های بزرگی در این راستا برداشت.
وی عنوان کرد: در سال جاری مقرر شده که اعتبارات فرهنگی به موقع تخصیص یابند که مدیران عزم جدی و آمادگی لازم برای جذب آن ها داشته باشند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: مدیران باید برای افزایش جلب اعتماد عمومی در میان اقشار مختلف جامعه بکوشند که یکی از راه های رسیدن به این مهم رعایت حقوق شهروندی است.
وی ابراز داشت: موضوع قانون گریزی یکی از آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.
حجت الاسلام میرمحمدی گفت: مدیران اجرایی این استان باید جلسات پیشگیری از آسیب های اجتماعی را جدی گرفته و حضور فعال تری داشته باشند.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.