به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز شنبه در بازدید سر زده از تامین اجتماعی و ثبت اسناد گچساران، با بیان اینکه صدور سند تک برگ به صورت مکانیزه انجام می شود افزود: کاهش جعل اسناد و داشتن هولوگرام امنیتی از مهم ترین مزایای این طرح است.
وی اظهار داشت: اسناد مالکیت تک برگی از نقطه نظر فنی، دقت در کار، ضریب امنیتی و ارزش حقوقی بالایی برخورداند.
رحیمی گفت: به منظور اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات مردمی، اصلاح ساختار در اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان امری ضروری است.
وی ادامه داد: با توجه به حجم فعالیت هایی که در این ادارات صورت می گیرد، باید رضایتمندی حداکثری مردم را در آینده ای نه چندان دور شاهد باشیم.
فرماندار گچساران گفت: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی باید از فرصت به دست آمده در خدمت صادقانه به خلق استفاده کنند.
رحیمی دوام و پایداری نظام اسلامی را در خدمت صادقانه و کسب اعتماد مردم اعلام کرد.
معاون تأمین اجتماعی گچساران نیز در این بازدید گفت: آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری این شهرستان در سال 97 نسبت به سال 96، 15 درصد افزایش یافت.
محمد قلی زاده افزود: 76 نفر گچساران سال گذشته از مقرری بیمه بیکاری استفاده می کنند که هم اکنون به 91 نفر رسیده است.
وی تعداد بیمه شدگان اصلی شهرستان گچساران را بیش از 29 هزار و 528 نفر دانست و بیان کرد: با احتساب افراد تحت تکفل، این تعداد به بیش از 80 هزار نفر می‌رسد.
قلی زاده بیان داشت: سه هزار و 311 کارگر ساختمانی در این شهرستان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.
وی افزود: برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی در زمینه گسترش چتر حمایتی به منظور بالا بردن سطح امنیت زندگی افراد جامعه قابل قبول و ارزشمند است.
قلی زاده گفت: هم اکنون بیش از 330 بافنده، یکهزارو 44 راننده، 136 خادم مسجد و 50 کارفرمای صنفی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
فرماندار گچساران در پایان این بازدید ها سرزده گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت در خدمات رسانی به مردم و حل مشکلات آنها و همچنین انتظار مردم از دولت و پاسخ گویی به مشکلات ارباب رجوع، به صورت دوره‌ای از ادارات سطح شهرستان بازدید به عمل می‌آید تا نحوه فعالیت و رسیدگی به مشکلات مردم رصد و برنامه‌ریزی لازم برای خدمات رسانی مطلوب‌تر صورت پذیرد.
شهرستان 124 هزار نفری در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.