به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: ادعای دروغین آمریکا در دفاع از حقوق بشر حربه ای برای دستیابی به منافع نامشروع خود در نقاط مختلف دنیا به ویژه منطقه خاورمیانه است.
وی افزود: ملت های دنیا از جنایت های غیرانسانی آمریکا در طول تاریخ علیه مردم بی دفاع آگاه هستند و به همین دلیل نیز همواره از این کشور جنایتکار تنفر دارند.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: آمریکا قبل و پس از پیروزی انقلاب جنایت های متعددی را علیه ایران و دیگر کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه، فلسطین، لبنان، افغانستان و یمن مرتکب شده است.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: حمله نظامی عربستان سعودی به یمن و کشتار هزاران انسان بی دفاع با حمایت همه جانبه آمریکا آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
وی ابراز داشت: آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی با هدف چپاول هر چه بهتر منابع و ثروت های خدادادی آنهاست.
حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور، گفت: دولت با سوء استفاده کنندگان از نوسانات بازار طلا و ارز برخورد جدی کند تا هر چه زودتر جلوی فعالیت آنها گرفته شود.
وی اظهار داشت: تلاش، همت و اقدام متولیان امر و مسئولان اجرایی کشور برای رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم افزایش یابد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.