مجید ایموری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار ازمحل بودجه های استانی و اهدایی وزارت نفت در یک سال گذشته هزینه شد.
وی بیان کرد: 22 میلیارد و 250 میلیون ریال از محل اهدایی وزارت نفت به اجرای پنج طرح ورزشی در مناطق کم برخوردار این شهرستان اختصاص یافت.
ایموری اظهار داشت: سالن ورزشی سرابیز، مجموعه ورزشی بانوان، چمن مصنوعی کته و بهره عنا از مهمترین طرح های وزارت نفت در شهرستان باشت است.
وی گفت: همچنین چهار طرح ورزشی از محل اعتبارات استانی در این شهرستان در دست اجراست.
ایموری ابراز کرد: این طرح ها شامل چمن مصنوعی خان احمد با 2 میلیاردو 500 میلیون ریال اعتبار، تپه نورالشهدا با یک میلیارد ریال، مجموعه تختی باشت با 2 میلیارد و 759 میلیون ریال و خانه جوان باشت با پنج میلیارد و 96 میلیون ریال اعتباراست.
مسئول دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 11 میلیارد و 355 میلیون ریا از محل اعتبارات استانی در سال مالی 97-96 به این طرح های ورزشی اختصاص یافت که از این میزان تاکنون پنج میلیارد و 932 میلیون ریال جذب شده است.
به گزارش ایرنا، تعداد 15 هیات ورزشی در شهرستان باشت در رشته‌های تنیس رور میز، هندبال، کشتی، فوتبال، بوکس، آمادگی جسمانی، والیبال و بسکتبال فعالیت دارند.
شهرستان باشت با 24 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.