سید محمدتقی علوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته تربیت بدنی با قهرمانی تیم کشتی چرام در سالن ورزشی این شهرستان به پایان رسید.
وی افزود: این رقابت ها با حضور 36 کشتی گیر از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
علوی بیان کرد: تیم کشتی چرام به مقام نخست و تیم کشتی یاسوج به مقام دوم و تیم کشتی گچساران به مقام سوم دست یافتند.
وی عنوان کرد: در وزن 57 کیلو گرم «فرشید چمن» از یاسوج مقام اول، «میثم باغ سخا» از بهمئی مقام دوم و «محسن سالاری»از چرام مقام سوم را کسب کردند.
علوی ابراز داشت: در وزن 61 کیلو گرم «میلاد مسلمی دوست» از یاسوج اول، «عابد آویزه» از چرام دوم و «محمد اکبری نژاد» از گچساران سوم شدند .
وی تصریح کرد: در وزن 65 کیلو گرم «ایمان اسد روز» از چرام به مقام اول، «مهرداد فتاحی نژاد» از گچساران مقام دوم و «هاشم جبیره» ازبهمئی به مقام سوم دست یافتند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در وزن 70 کیلو گرم «احسان دهش» از گچساران اول، «مهرداد بهنامی» از چرام و «پوریا همتینان نسب» از سوق دوم و سوم شدند.
وی افزود: در وزن 74کیلو گرم «امید ولی پور» از یاسوج به مقام اول، «علی آروانه» از چرام و «حسین برز» از گچساران به مکانهای دوم و سوم این رقابت ها دست یافتند.
علوی بیان کرد: در وزن 79 کیلو گرم «هاشم نوذرکیا» از چرام با برتری مقابل حریفان اول، «فرشید احمدپور» از سوق دوم و «میثم کاویانی» از گچساران سوم شدند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در وزن 86 کیلو گرم «آرش هادی پور» ازسوق به مقام اول، «حمید رودشتی» از چرام مقام دوم و «مهدی چمن» از یاسوج به مقام سوم دست یافتند.
وی افزود: در وزن 92 کیلو گرم نوید «رواق از یهمئی» ،«آرمان پرویزی» از چرام و «عیسی آذر بخشی» از به ترتیب در مکانهای اول تا سوم قرار گرفتند.
علوی لبراز داشت: در وزن 125 کیلو گرم «بهمن یاری» از گچساران اول، «حافظ مظاهری» از سوق دوم و «مرتضی اکبری» از چرام سوم شدند.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده آقا و خانم در رشته های مختلف دارد.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشار: علیزاده
/1662/9868
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.