امام جمعه یاسوج تاکید کرد: حضور گسترده مسئولان و مردم در راهپیمایی روز قدس، پاسخ کوبنده‌ای به صهیونیسم و رژیم اشغالگر قدس بوده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج با تقدیر از حضور مردم و مسئولان اجرایی استان در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم و مسئولان با حضور گسترده خود پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان و رژیم صهیونیستی دادند.

وی ادامه داد: مسمانان دنیا باید همواره در برابر توطئه‌‌‌‌های دشمنان متحد باشند و روز قدس یکی از روزهایی است که مسلمانان در کنار هم برای شکست رژیم اشغالگر قدس متحد می‌‌‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مراسم ارتحال امام اظهار داشت: محور بیانات و فرمایشات ایشان در سه زمینه مسائل اقتصادی، جنگ روانی و جنگ عملی دشمنان بود. رهبری انقلاب در آن سخنرانی مطالب مهمی را بیان فرمودند که تکلیف مردم و مسئولان را مشخص کرد.

حسینی با تأکید براینکه عمل به فرمایشات رهبری سبب می‌شود که کشور ما هیچگاه در مقابل دشمنان آسیب نبیند، تصریح کرد: دشمنان از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون در چهار دهه اخیر تلاش کردند که ملت ایران را شکست داده و تسلیم خود کنند اما به لطف الهی موفق نشدند.

وی اضافه کرد: دشمنان نظام اسلامی تاکنون از توطئه‌‌‌های خود نتیجه‌‌‌ای نگرفته‌‌‌ و نتیجه نخواهند گرفت و در آینده نیز نقشه‌های شوم آنان خنثی می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.