به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره)، با تبیین اهمیت روز قدس برای جهان اسلام و همه ملت های آزادیخواه جهان افزود: روز قدس روز جهاد مستمر در مبارزه با صهیونیسم و آمریکاست.
وی ادامه داد: جهان بشری لبریز از خشم و غضب از جنایت های رژیم صهیونیستی است و می طلبد در راهپیمایی روز قدس با شعارهای کوبنده تر و مشت های گره کرده این نفرت را نشان داده شود.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) برای احیای اسلام شکل گرفت و به پیروزی رسید.
به گفته وی، 40 سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد و در این سالها دشمن به اشکال مختلف در پی ضربه زدن به نظام بوده است.
وی تصریح کرد: حفظ و تقویت انقلاب اسلامی، نیازمند مراقبت و هوشیاری است و در این مسیر باید حول محور اسلام حرکت کرد و از منافع شخصی، حزبی و وابستگی های گروهی دوری کرد.
نکونام با تاکید بر ایستادگی در برابر فتنه های دشمن، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون از طریق ترور، جنگ8 ساله و تحریم های ظالمانه در مسیر رشد و پیشرفت کشور مانع تراشی و سنگ اندازی کرده اند اما با یاری خدا و پایداری مردم انقلاب در مسیر واقعی خود در حرکت است.
امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به تقارن 19 ماه مبارک رمضان و ارتحال ملکوتی امام راحل، تصریح کرد: استکبارستیزی، اخلاق محوری، صبر و استقامت، جهاد در راه خدا، خیرخواهی و زندگی علوی در رفتار و گفتار امام راحل حاکم بود.
نکونام همچنین در خصوص سخنان خود در نشست با جوانان استان که چندی پیش برگزار شده بود گفت: برخی از این سخنان برداشت های ناصواب داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: هدف از این سخنان رهنمود بود و نه گلایه و عقیده دارم استان در مسیر رو به رشدی قرار دارد و باید به آینده امیدوار بود.
7363/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.