حجت الاسلام سیدمهدی امیری ارجمند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل (ره)، روزی برای ابراز انزجار از 70 سال اشغالگری رژیم نامشروع اسراییل غاصب است.
وی تصریح کرد: هدف از برپایی راهپیمایی روز قدس در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی که بیش از 38 سال از برگزاری آن می گذرد محکوم کردن جنایات ظالمان دنیا و در راس آن رژیم اشغالگر قدس است.
وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در طول 67 سال گذشته آنچه را که در توان داشته از جنایت، کشتار و ویرانی علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین انجام داد ولی نتوانست همدردی و همراهی آزادگان دنیا را از ملت مظلوم فلسطین بگیرد.
حجت الاسلام امیری با اشاره به جنایت های گروههای تکفیری و تروریستی در منطقه افزود: راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور ملت بزرگ ایران و دیگر ملت های مسلمان و آزاده جهان ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی و حامیان تروریست آنان وارد می کند و نوید بخش نابودی این رژیم جنایتکار در آینده نزدیک خواهد بود.
امام جمعه نور به حمله موشکی سپاه به مقر فرماندهی تروریست های تکفیری در سوریه اشاره کرد و گفت: این حمله ضربه ای قاطع به استکبار جهانی و حامیان تروریست آن در منطقه بود و به آنها نشان داد انقلاب اسلامی با صلابت از ایران و دستاوردهای انقلاب پاسداری خواهد کرد.
امیری ارجمند با دعوت اقشار مختلف مردم برای شرکت در این راهپیمایی تصریح کرد: همه با شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه انقلابی، انسانی و اسلامی خود را در پاسخ به ندای امام راحل(ره) و رهبر انقلاب درجهت پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین را به نمایش بگذارند
حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس که امام خمینی (ره) بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران در مرداد ماه سال 58 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و روز جهانی قدس اعلام کرد بار دیگر حمایت قاطع خود از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم جنایتکار صهیونیستی را به نمایش می گذارد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشا ردهنده: سید محسن حسن نیا
1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.