به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی این کمپینگ اقامتی در زمینی به مساحت هفت هکتار در پارک جنگلی یاسوج از سال 90 آغاز شده است.
حسن خوش قدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری این طرح برای واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی افزون بر 50 ملیارد ریال است.
وی تصریح کرد: مراحل اجرای این طرح در سه فاز پیش بینی شده است که در فاز نخست آن سرویس بهداشتی، سکوی نشیمن، آلاچیق، روشنایی و آبخوری ایجاد شده است.
خوش قدم برضرورت تامین زیرساخت های لازم در پارک جنگلی یاسوج به منظور جذب هر چه بیشتر گردشگر تاکید کرد و گفت: در سال 94 حدود پنج میلیارد ریال برای اجرای فازهای دوم و سوم تخصیص یافت که این میزان اعتبار به هیچ وجه جوابگوی اجرای این طرح نبوده است.
وی ادامه داد: فازهای دوم و سوم این کمپینگ شامل ساخت رستوران، پارکینگ، کباب پز و چهار سوئیت اقامتی و زیرسازی و آسفالت محوطه کمپینگ خواهد بود.
وی عنوان کرد: هم اکنون پنج هتل با 207 اتاق و 698 تخت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که با توجه به حجم گسترده ورود گردشگر به این استان نیاز است کمپینگ های اقامتی و تفریحی بیشتری در استان ساخته شود.
وی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای 14 منطقه نمونه گردشگری، 11 روستای هدف گردشگری، 17 اردوگاه رفاهی و چهار کمپینگ اقامتی است.
وی افزود: باید تلاش شود در روستاهای هدف گردشگری کهگیلویه و بویراحمد زیرساخت های لازم برای گردشگران فراهم شود.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از 2 هزار و 600 اثر تاریخی است که از این تعداد 700 مورد در فهرست آثار ملی ثبت شده اند.
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.