به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عزیزالله زارعی در آیین گرامیداشت روز 12 فروردین در یاسوج اظهار داشت: ایران اسلامی امروز بسیاری از معادلات سیاسی و بین المللی را بر هم زده و موج عزت و اقتدار روزافزون این کشور قدرتمند لرزه بر اندام همه بدخواهان و سلطه گران انداخته است.
وی تصریح کرد: قدرت دیپلماسی و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه و عرصه بین المللی به گونه ای است که هیچ معادله سیاسی بدون حضور و نقش جمهوری اسلامی قابل حل نیست.
وی به برخی دستاوردهای پزشکی، هسته ای ، دانش و فناوری های روز در کشور اشاره کرد و گفت: برخی ها وقتی سخن از دستاوردها و مقایسه آن با قبل از جمهوری اسلامی می شود آن را یک امر عادی تلقی می کنند و مدعی هستند که این اقدام ها در مسیر اقتضاعات زمانی رخ داده در حالی که این گونه نیست.
زارعی ابراز داشت: باید اذعان کرد که وجود این دستاوردها و عزت امروز ایران نتیجه ریختن خون پاک هزاران شهیدی است که بر پایه همین ایدئولوژی و نظام الهی از کیان ، وطن و ناموس خود صیانت و محافظت کردند.
این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز حتی دستاوردهای معنوی نیز قابل مقایسه با گذشته نیست و گسترش روح معنویت و دینداری مردم بر خلاف برخی ذهنیت ها رو به فزونی است.
همایش گرامیداشت روز جمهوری اسلامی امروز با حضور جمعی از مسئولان اجرایی، اقشار مختلف مردم و معتکفین در مسجید جامع شهر یاسوج برگزار شد.
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.