به گزارش ایرنا حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با اشاره به رای قاطع مردم به جمهوری اسلامی در روز دوازدهم فروردین 58 افزود: مسئولان باید دنباله روی این حرکت عظیم انقلابی باشند.
وی اظهار کرد: دنیا از حضور بی سابقه مردم در این انتخابات متحیر شد و مردم و مسئولان باید در این راستا حرکت کنند.
امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به ١٣ رجب سالروز ولادت حضرت علی(ع) گفت: اخلاق و شیوه زندگی آن حضرت الگو و اسوه ای برای مردم بود و مدیران جامعه باید از نوع مدیریت امیرالمومنین(ع) الگو برداری کنند.
وی افزود: مدیران باید به گونه ای زندگی کنند که در برخورد فساد و مفسدان قاطع و در مراقبت از بیت المال حساس و یاور محرومان باشند.
حجت الاسلام شمسی فر مدیران جامعه را به تلاش در آبادانی کشور ترغیب کرد و گفت: حکومت عدالت محور حضرت علی(ع) برای جامعه الگو است و در صورت الگوگیری از آن، جامعه اسلامی و آمادگی برای اجرای احکام اسلامی بیشتر خواهد شد.
وی ایام اعتکاف را فرصتی مناسب برای ارتباط با خدا و زدودن ظلمت ها از روح و جان برشمرد و بیان کرد: جوانان با حضور در مسجد و شرکت در مراسم اعتکاف بهره معنوی ببرند.
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های خود به ١٥ رجب سالروز وفات حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: آن حضرت اسوه صبر، استقامت، پاکدامنی بوده و الگویی بی نظیر برای بانوان در جامعه است.
3210/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.