به گزارش ایرنا، سردار محسن فتحی زاده روز یکشنبه در آیین یادواره شهدای نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: 13 هزار نفر از مأموران نیروی انتظامی استان های مختلف کشور تاکنون برای تأمین نظم، امنیت و آرامش هموطنان به شهادت رسیده اند و 23 هزار نفر نیز در این راه جانباز شده اند.
وی افزود: این روند متوقف نشده و همچنان ادامه دارد به طوری که همه ساله ده ها شهید توسط نیروی انتظامی در سراسر کشور تقدیم می شود.
جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: امانت های مهم نظام و انقلاب توسط شهدا به دست مردم و مسئولان اجرایی کشور رسیده و نیروی انتظامی نیز در کنار دیگر نیروهای مسلح ایران اسلامی تاکنون در زمینه حفظ این 2 امانت سربلند بوده و در آینده نیز اینگونه خواهد بود.
سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه گرامیداشت یاد و نام شهدا و ادامه دادن راه آنان وظیفه ای همگانی است، عنوان کرد: باید بیش از پیش قدردان فداکاری ها و ایثارگری های شهدا بود و خانواده آنان را تکریم کرد.
وی ابراز داشت: اقتدار کنونی ایران اسلامی و تأثیرگذاری آن در منطقه خاورمیانه به برکت خون شهدا و رشادت های مثال زدنی آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
سردار فتحی زاده گفت: به دلیل همین شهامت ها و شجاعت های تحسین برانگیز شهدا و رزمندگان است که امروزه دشمنان جرأت حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارند و حتی فکر آن را نیز به ذهن خود نیز راه نمی دهد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نیروی انتظامی کشور و استان برای تأمین نظم، امنیت و آرامش از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و در این زمینه آمادگی کامل دارد.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: فرماندهان نیروی انتظامی کشور همواره بر سرکشی از خانواده شهدای نیروی انتظامی در تمامی استان ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد و تکریم همه جانبه آنان تأکید دارند.
وی افزود: دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد و تکریم آنان به طور مستمر و در ایام مختلف سال توسط فرماندهان نیروی انتظامی این استان انجام می شود.
سردار انصاری بیان کرد: سربلندی کنونی ایران اسلامی مرهون غیرت، شجاعت و ایثار شهدای دوران دفاع مقدس، نیروی انتظامی و مدافعان حرم است.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مأموران نیروی انتظامی همواره در حال جهاد برای برقراری آرامش در جامعه و مبارزه با مخلان نظم و امنیت هستند.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی اظهار داشت: در این راه نیز تعدادی از آنان در نقاط مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد جان خود را نثار کرده و به شهادت رسیده یا جانباز شده اند.
وی افزود: مردم باید هر چه بیشتر قدردان تلاش ها و اقدام های نیروی انتظامی برای تأمین نظم، امنیت و آرامش در جامعه باشند و با آنان همکاری کنند.
خانواده 87 شهید نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
/1662/7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.