سید علی لدنی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی این انشعاب های غیرمجاز آب آشامیدنی به مجاز تبدیل شدند.
وی افزود: سه سال اخیر حدود 10 هزار انشعاب و یا شیر غیرمجاز آب آشامیدنی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و جمع آوری شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این مدت حدود 6 هزار انشعاب غیرمجاز فاضلاب نیز در استان ساماندهی و به مجاز تبدیل شد.
لدنی نژاد عنوان کرد: نصب و استفاده مشترکان کهگیلویه و بویراحمد از انشعاب غیرمجاز فاضلاب و آب مشکلات متعددی از جمله هدر روی آب آشامیدنی را ایجاد می کند.
وی ابراز داشت: تقویت تیم اتفاقات آب و شناسایی و جمع ‌آوری انشعاب های غیرمجاز فاضلاب و آب آشامیدنی از اقدام های مهم شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد برای کاهش هدر روی آب در استان است.
لدنی نژاد گفت: ابتدای امسال تاکنون برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی توسط شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد برای هشدار در مورد پدیده ناپسند استفاده از انشعاب های غیرمجاز فاضلاب و آب آشامیدنی در این استان انجام شده است.
وی اظهار داشت: طول شبکه جمع‌ آوری فاضلاب 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 290 کیلومتر است.
لدنی نژاد طول شبکه توزیع آب آشامیدنی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد را یک هزار و 412 کیلومتر اعلام کرد.
تعداد مشترکان آب آشامیدنی در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد حدود 160 هزار نفر و شمار مشترکان فاضلاب مناطق شهری این استان نیز افزون بر 38 هزار نفر است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.