به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلیمن سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: در طول چهار دهه گذشته هر حرکت مذبوحانه و دشمنی دشمنان نیز با حضور به موقع مردم و ملت آگاه و رشید ایران خنثی شده است.
وی تصریح کرد: این نظام الهی در طول 39 سال گذشته از گردنه های سختی عبور کرده و توانسته همه تهدیدها و دشمنی ها و کینه توزی دشمنان را با فداکاری و استقامت خود به زانو در بیاورد.
وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در سالروز گرامیداشت 19 دی در جمع مردم قم نیز گفت: رهبری بار دیگر با هوشمندی و درایت، عوامل و مثلث شوم پشت صحنه آشوبگری های اخیر را به زیبایی تبیین کردند.
خطیب جمعه یاسوج گفت: آمریکا، رژیم غاصب و کودک کش صهیونیسم و آل سعود مثلث شوم مورد نظر و تاکید رهبری در حوادث و اتفاقات هنجارشکن اخیر در کشور بوده که ضرورت هوشیاری بیش از پیش ملت به ویژه جوانان را در این راستا ایجاب می کند.
وی ادامه داد: ضرورت اتحاد و انسجام مردم در برابر بدخواهان و تلاش و تدبیر مسئولان برای عبور از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به ویژه محرومان جامعه همواره از تاکیدهای مهم رهبری در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان و عبور از بحران ها است.
وی با تقدیر از حضور با صلابت ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم کهگیلویه وبویراحمد در خنثی سازی آشوبگری های اخیر و مایوس کردن مجدد دشمنان، گفت: دشمن همواره در کمین است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به اساس و آرمان های انقلاب استفاده خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی تاکید کرد: ملت رشید ایران اسلامی با وجود همه دشمنی ها و مشکلات و نارسایی ها امروز مقتدرتر، با صلابت تر و امیدوارانه تر از گذشته مسیر پرامید و رو به پیشرفت و تعالی خود را طی می کند.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.