سرهنگ سید محمد موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مأموران انتظامی پاسگاه عبدالهی پس از دریافت خبری مبنی بر مخفی شدن شرور و متهم فراری سابقه دار در یکی از روستاهای دشت لیشتر، بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه پلیس این متهم را دستگیر کردند.
سرهنگ موسوی تصریح کرد: این فرد دارای سوابقی از جمله سرقت مسلحانه، تجاوز به عنف در استان‌های هرمزگان، فارس و فرار از زندان یاسوج در حدود 2 سال پیش، تعدی و تمرد نسبت به مأموران انتظامی و درگیری با یکی از قضات دادگاه یاسوج را در کارنامه خود دارد.
فرمانده انتظامی گچساران ارتقای فضای روانی مناسب و احساس امنیت عمومی شهروندان را از مهم‌ترین هدف پلیس این شهرستان بیان کرد.
وی گفت: از شهروندان انتظار می‌رود نسبت به محیط پیرامون خود احساس مسئولیت داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را به سامانه 110 گزارش کنند.
236 نفر سارق از مهر 1395 تا مهر ماه سال جاری در گچساران دستگیر شده‌اند
دستگیری سارقان جواهرفروشی شهر دوگنبدان از مهمترین دستگیری هایی بود که در هفته های گذشته رخ داد.
دستگیری سارقان طلافروشی شهر دوگنبدان که منجر به کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر شد موجی از خوشحالی در بین مردم شهرستان گچساران ایجاد کرد.
سارقان حرفه ای و مسلح که شهریور سال جاری در شهر دوگنبدان با سرقت از یک جواهر فروش 2 تن را کشته و یک نفر را نیز زخمی کرده بودند، عصر روز چهارشنبه 15 آذرماه در شهرستان گچساران دستگیر شدند.
گچساران با 124 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.