به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع سانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی دریافت حکم دستگیری یک محکوم مالی به مبلغ 10 میلیارد و 350 میلیون ریال، از مرجع قضایی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی دامه داد: واحد اطلاعات کلانتری 14 با تلاش بی وقفه و استفاده از منابع خبری فعال در کمترین زمان ممکن مخفیگاه محکوم مورد نظر را شناسایی کرد و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و تحویل قانون دادند.
فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: بنابر حکم صادره مرجع قضایی متهم مورد نظر به مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال در حق شرکت حقوقی و نیز 9 میلیارد و 300 میلیون ریال در حق اشخاص حقیقی محکوم شده است.
گفتنی است، تاکنون تعداد 6 فقره حکم جلب برای نامبرده صادر شده و وی با استفاده از شگردهای متفاوت خود را از دید مأموران مخفی کرده و اقدام به فرار کرده بود.

** افزایش 31 درصدی مأموریت های پلیس ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از افزایش 31 درصدی مأموریت های فوریتی پلیس در 9 ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.
سرهنگ سعید عالی پور گفت: در 9 ماهه سال قبل 2 هزار و 488 مورد اجرایی فوریتی پلیس داشته و این در حالی است که در 9 ماهه سال جاری سه هزار و 250 مورد فوریتی 110 توسط پلیس اجرا شده است که افزایش 31 درصدی را نشان می دهد .
وی از شهروندان خواست با توجه به مأموریت های گسترده پلیس و حضور پلیس در مأموریت های ویژه و مهم ، در مواردی که حضور پلیس الزامی است با 110 تماس بگیرند تا خللی در انجام کارها و حضور سریع مأموران برای مأموریت های مهم و حاد پیش نیاید.

** سارق و جیب بر حرفه ای بازار ایلام دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری خانم سارق و جیب بر حرفه ای بازار شهر ایلام خبر داد.
سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری از منابع خبری پلیس مبنی بر وقوع جیب بری در بازار ایلام، به منظور پیشگیری از سرقت همچنین ارتقاء امنیت کسبه و شهروندان پلیس اقدام به اجرای طرح کنترل نامحسوس بازار کرد.
وی ادامه داد: واحد تجسس کلانتری 13 با پشتیبانی واحدهای عملیاتی پلیس با تلاش بی وقفه و اشرافیت اطلاعاتی، بازار ایلام را تحت کنترل نامحسوس قرار داد.
وی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خانم سارق و جیب بر حرفه ای و کشف سه فقره سرقت از مغازه ها و 2 فقره جیب بری در این مأموریت بود.
سرهنگ فتاحی گفت: شگرد سرقت این سارق به این شکل بود که در پوشش مشتری به مغازه ها مراجعه و اقلامی از داخل مغازه ها به سرقت برده و همچنین از شلوغی بازار سوء استفاده کرده و اقدام به جیب بری از شهروندان می کرد.
فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت رسیدگی قانونی تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.