دبیر حزب توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استاندار بایستی حرمت و شآن جریان و حزب سیاسی خود را در این استان حفظ کرده و برای آن احترام قائل باشد.

" هدایت اکبری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد متعلق به جریان سیاسی با نام اعتدال بوده و بایستی در موضوعات مختلف بویژه چینش مدیران آینده استان با شورای مرکزی حزب خود مشورت و رایزنی کند.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شورای مرکزی‌حزب توسعه و اعتدال این استان مشورت نکند شما چه اقدامی می‌کنید؟ اظهارداشت: الان نمی شود گفت چه اقدامی می‌کنیم اما ما می‌گوئیم اگر ایشان با حزب خود مشورت نکند بدون شک حرمت و شآن جریان و حزب خود را نگه نداشته است.

این فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار با نام حزب و جریان سیاسی با نام " اعتدال" استاندار شده و حزب ایشان هم حزب حاکم بوده، پس شایسته است که با حزب خود مشورت و رایزنی کند.

اکبری در پاسخ به این سئوال که آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکنون با حزب خود در این استان مشورتی داشته است یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: تاکنون استاندار با حزب خود در این استان مشورتی نداشته و البته شورای مرکزی حزب یک دیدار با ایشان داشته است.

وی گفت: بعد از آن دیدار تاکنون هم هیچگونه مشورتی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ما شکل نگرفته و ما توقعات بیشتری از ایشان در این ارتباط و سایر موضوعات داشته و داریم.

دبیر حزب توسعه و اعتدال کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که آیا استاندار از شما برای مدیران آینده استان لیستی درخواست کرده است یا خیر؟ هم با ابراز نگرانی ادامه داد: استاندار تاکنون هیچ لیستی از حزب توسعه و اعتدال در استان راجع به چینش مدیریت های آینده نخواسته است.

اکبری افزود: حزب توسعه و اعتدال در برخی مسئولیت های استانی اکنون نیروهایی درحد معاونت دارد و از استاندار انتظار داریم به فکر چینش نیروهای شورای مرکزی این حزب در سطوح بالاتر باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.