استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: اولین اولویت برای انتخاب مدیران جدید در این استان با نیروهای بومی بوده که البته این نیروها بایستی دارای ویژگی هایی خاصی نیز باشند.

" علی محمد احمدی " به ایلنا در یاسوج گفت: تخصص ، تعهد و همراهی با سیاسیت های دولت تدبیر و امید از مهمترین ویژگی ها و شاخصه های مدیران جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد مدیران جدید هر دستگاه اجرایی و شرکت های خدمات رسان در استان کهگیلویه و بویراحمد از درون همان مجموعه باشد، اظهارداشت: ما معتقدیم نباید بیرون از یک مجموعه سازمان نیرو به آن سازمان تزریق کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تغییر مدیران در یک مجموعه اداری طبیعی و قطعی خواهد بود و البته باید این تغییرات با آرامش و درایت تمام شکل بگیرد.

وی معتقدست تحمیل نیرو از بیرون یک مجموعه کار مناسبی نیست و این کار، ظلم به بدنه کارشناسی و نیروهای شایسته در آن مجموعه است.

احمدی با اشاره به اینکه تغییر مدیریت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد براساس کار کارشناسی و بررسی های لازم صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: بطور حتم مردم این استان از ما نیز چنین چیزی را می خواهند.

وی گفت: عزم و اراده ما برای رفع مشکلات و محرومیت های استان کهگیلویه و بویراحمد راسخ بوده و به هیچ عنوان در راه خدمتگزاری به مردم این استان از مواضع اصولی خود عقب نشینی نخواهیم کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم این استان خواست وی را در اجرای برنامه های پیش رو یاری داده تا بتواند برای رفع محرومیت ها و دغدغه های آنان گام های بلندی بردارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.