به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: رخنه در اعتقادات و باورهای دینی و انقلابی قشرهای مختلف ملت ایران و مسلمانان جهان از تهدیدهای مهم دشمنان است که باید مراقب آن بود.
وی بیان کرد: حضور پرشور مسلمانان جهان در آیین اربعین حسینی تمام نقشه‌های شوم دشمنان را علیه کشورهای اسلامی خنثی خواهد کرد.
حجازی تصریح کرد: محبوبیت امام حسین (ع) در دل مسلمانان موجب شده تا روز به روز بر شمار ارادتمندان آن حضرت افزوده شود.
امام جمعه شهر دوگنبدان بیان کرد: کمرنگ شدن حضور مسلمانان در مراسم اربعین حسینی آرزویی است که دشمنان هرگز به آن نخواهند رسید.
وی خدمت رسانی موکب داران را عملی شایسته دانست و افزود: موکب‌ها با در اختیار داشتن کمترین امکانات در مسیر زائران حضور پررنگی را در آیین اربعین حسینی دارند که باید این حرکت مردمی بیش از پیش حفظ شود.
وی گفت: تجمع گسترده اربعین حسینی امسال در کربلای معلی نقطه صلابتی خواهد بود تا دنیا بفهمد که راه امام حسین (ع) هرگز پایان نخواهد یافت.
وی ادامه داد: پیاده روی اربعین تصویری از قیام خونین سیدالشهدا (ع) و نمایش ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم است.
حجازی ابراز داشت: دشمنان قسم خورده ایران با روش‌های مختلف درصدد تضعیف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی افزود: دشمنان با ابزار فرهنگی و سیاسی به دنبال نفوذ و ضربه زدن به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی هستند که به لطف الهی تاکنون این توطئه شوم نیز با شکست مواجه می‌شود.
امام جمعه شهر دوگنبدان افزود: حماسه یوم الله 13 آبان، نماد مقاومت و ایستادگی ملت ولایتمدار ایران در برابر استکبار جهانی است.
وی تصریح کرد: حوادث خونین این روز نشان داد که مردم و جوانان این مرز و بوم هرگز حاضر نیستند بیگانگان و مستکبران در امور داخلی مملکت دخالت کنند و بر آنها سلطه داشته باشد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.