به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن(ع) و با اشاره به همنوایی عربستان بی شرم با سیاست ها و جنایت های آمریکا، افزود: خوشبختانه داعش در منطقه در حال از بین رفتن است و همنوایی آمریکا و عربستان به جایی نمی رسد.
وی تصریح کرد: با حضور سردار سلیمانی در کردستان عراق و با رایزنی های وی نتیجه همه پرسی تعلیق شد و اسرائیل که تنها حامی جدایی کردستان عراق بود در رسیدن به هدف خود ناکام ماند.
امام جمعه خرمدره در ادامه بیان کرد: دشمنان خارجی که دست از تحریم و تهدید برخی از ایرانیان در کشورهایی مانند استرالیا و فیلیپین به دلیل استفاده ایران از انرژی هسته ای دست برنمی دارند نمی توانند به کشور ما ضربه بزنند.
حسینی بابیان اینکه برخی از هموطیانمان با مشکلات زندگی می کنند بیان کرد: کشور ما منابع خدادادی فراوان دارد که باید مسئولان برای استفاده از این منابع در جهت رفع مشکلات مردم برنام ریزی کنند.
امام جمعه خرمدره خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند به آینده مذاکرات خوش بین نیستند نه از باب توهم بلکه از باب تجربه که مذاکره از نظر دشمنان یعنی در آخر ما حرف آنها را قبول کنیم، ولی ایران در زیر بار تحریم تسلیم نمی شود.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.