حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دلیل اصلی این امر نیز سخنان اهانت آمیز «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل است.
وی افزود: ملت ایران سال جاری نیز به کوری چشم دشمنان و به‌ویژه آمریکا حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان خواهند داشت و یک‌بار دیگر انزجار شدید قلبی خود را از استکبار جهانی و متحدانش نشان می‌دهند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایران به دنبال نمایش اقتدار دین مبین اسلام در دنیا بوده و در مقابل نیز آمریکا درصدد محقق نشدن این امر مهم است.
حجت الاسلام حسینی صدر عنوان کرد: یکی از دلایل دشمنی آمریکا با ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز همین مسأله بوده است.
وی ابراز داشت: آمریکا از هیچ دسیسه‌ای علیه مسلمانان جهان دریغ نمی‌کند و توطئه جدید آن نیز تجزیه اقلیم کردستان عراق با هدف تضعیف محور مقاومت است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمریکا حامی تروریست‌ها بوده اما رئیس جمهوری آن در سخنانی بی‌شرمانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست معرفی می‌کند و دلیل اصلی آن نیز ترس از سپاه است.
حجت الاسلام حسینی صدر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مظاهر قدرت ایران است و یک نقطه قوت برای کشور به شمار می‌رود.
وی افزود: مردم و مسئولان اجرایی کشور موضع گیری‌های مناسب و کوبنده‌ای در مقابل سخنان گستاخانه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر تروریست دانستن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دادند.
حجت الاسلام حسینی صدر بیان کرد: آمریکا نماد شرک و کفر بوده و مبارزه با آن نیز نبرد مقدسی خواهد بود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.