به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی فراهانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: پروژه های محرومیت زدایی استان مرکزی با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال از منابع داخلی سپاه پاسداران اجرایی شده است.
وی ادامه داد: شهرستان زرندیه با 19 طرح و شهرستان آشتیان با یک طرح به ترتیب بیشترین و کمترین طرح های محرومیت زدایی را به خود اختصاص داده اند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: 40 طرح محرومیت زدایی دیگر نیز در نقاط مختلف این استان هدفگذاری شده که از این تعداد 14 طرح بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در مجموع همه این طرح ها تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: 11 میلیارد و 70 میلیون ریال تسهیلات صنایع تبدیلی و هشت میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در سال جاری جذب شده و متقاضیان در نقاط مختلف استان مرکزی می توانند با مراجعه به مرکاز بسیج سازندگی شهرستانی و ارائه طرح های اشتغالزایی نسبت به جذب این تسهیلات اقدام کنند.
سرهنگ پاسدار فراهانی بیان کرد: سپاه پاسداران در طرح های ملی، بهره برداری از توان متخصصان بسیجی در امور فنی،‌ سازندگی،‌ محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، افزایش توان فنی و تجربی جوانان و بسیجیان، ایجاد فضای مناسب برای یادگیری و انجام فعالیت های گروهی و تقویت روحیه مسئولیت پذیری با بهره گیری از ظرفیت های بومی، محلی و مغفول مانده در اقتصاد مقاومتی و کمک به امداد رسانی در حوادث و سوانح غیر مترقبه در جامعه، نقش آفرینی می کند.
وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر صیانت از آرمان ها و ارشهای انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان، طرح محرومیت زدایی با بهره گیری از منابع داخلی این شجره طیبه را در دستور کار قرار داده که تا کنون موفقیت های چشمگیری نیز به دست آمده است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: توسعه و آبادانی ایران اسلامی باید محور برنامه های همه دستگاه های دولتی و خصوصی باشد و آحاد جامعه باید دولت را در این امر خطیر حمایت کنند.
تا کنون طرح های محرومیت زدایی در بیش از 50 روستای استان مرکزی اجرایی شده است.
سپاه روح الله استان مرکزی در شهر اراک مستقر و در هر یک از شهرستان های 12 گانه استان نیز ناحیه مقاومت بسیج زیر نظر سپاه روح الله به مردم خدمات رسانی می کنند.
3017/6013/ خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.