به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی شامگاه شنبه در جمع کارکنان سپاه روح الله این استان، افزود: دشمن خارجی و دیگری فروپاشی داخلی، ارزش های اسلامی را تهدید می کند.
وی ادامه داد: فلسفه وجودی سپاه پاسداران حراست و صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی است و امروز با توجه به اینکه نظام اسلامی بیشتر از هر روز مورد تهدید دشمنان قرار گرفته، وظیفه این نیروی انقلابی سنگین تر از گذشته است.
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی در صورتی یک نظام زنده است که انقلاب اسلامی در وجود آن جریان داشته باشد و باید روحیه انقلابی گری در جامعه جاری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی اظهار کرد: آفت و آسیب جدی که نظام اسلامی را تهدید می کند، فروپاشی درونی است، یعنی در درون نظام و ممکن است برخی بر اثر خستگی و یا اشتباه در شناخت راه ثواب، بر اثر غالب شدن احساسات نفسانی، دچار آفت زدگی شوند.
وی ادامه داد: این دو نوع دشمن، آفت درونی و آفت برونی برای هر نظامی، برای هر تشکیلاتی و اسلام برای مواجه با آن مقابله را توصیه کرده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.