سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی عصر پنجشنبه در یادواره سردار شهید محمود کاوه در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد افزود: به فضل الهی در حال پیشروی هستیم و به زودی شکوفه های شجره طیبه پیروزی اسلام را همگان نظاره خواهند کرد.
وی ادامه داد: مطمئن باشید خبر فروپاشی استکبار و پیروزیهای شگفت انگیز مسلمانان هدایت یافته از انقلاب اسلامی و الهام یافته از ولایت فقیه را به زودی خواهید شنید. اکنون دشمن مانده است با فریبکاریها و تبلیغاتش برای قدرت نمایی، در حالی در میدان تنها ناتوانی او دیده می شود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ قدرتی از جمله آمریکا که قدرتی معادل نیمی از عالم را در اختیار دارد نمی تواند بر سرنوشت این ملت حاکم شود و ما این حقیقت را در جنگی جهانی که همه قدرتها به این ملت تحمیل کردند با وجود شهدایمان به اثبات رساندیم.
وی همچنین از سردار شهید محمد کاوه تجلیل و بیان کرد: هنر شهید کاوه و همرزمانش این بود که نشان دادند می توان در اوج محاصره، تحریم و نابرابری سیاسی، نظامی و اقتصادی با تکیه بر اسلام و ولایت ایستاد و پیروز شد.
سردار سلامی به شجاعت و رشادتهای شهید کاوه در کردستان اشاره و بیان کرد: شهدا مختص به یک مقطع تاریخ نیستند. شهید دارای حیات جاوید است. اگر ملتی در یک مقطع تاریخ مردانی را که سینه خود را در برابر دشمنان سپر نکنند نداشته باشد کافی است تا از صحنه روزگار محو شود.
وی افزود: اینکه ما شهدا را پس از 35 سال از شهادتشان تجلیل می کنیم به دلیل آثاری است که از شهادت و جانبازی آنان در استقلال، پیشرفت و عزتمان می بینیم.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد و شهادت را عنصر هویت یک جامعه مسلمان توصیف و بیان کرد: شهیدان در برابر فتنه دشمنان داخلی و خارجی مقاوم ایستادند و اجازه تسلط کفار، بیگانگان، منافقان و یهود و نصارا را بر این کشور ندادند.کشورهایی که مردانی اینچنینی ندارند امروز نوامیسشان در شهرهای اروپا آواره، حیثیتشان پایمال و خانه و کاشانه شان ویران شده است.
شهید محمود کاوه سال 1340 در مشهد بدنیا آمد. ابتدای تشکیل سپاه پاسداران به عضویت این نهاد انقلابی در آمد و در سن 22 سالگی به سمت فرماندهی تیپ ویژه شهدا منصوب شد و رشادتهای زیادی در غرب کشور از خود نشان داد. وی شهریور 1365 در جریان عملیات کربلای دو به مقام شهادت نائل شد.
خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی **انتشار: حسین کریم زاده
3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.