رحمان فاضلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نام نویسی از متقاضیان شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی در این استان از اول شهریور سال جاری آغاز شده و تا 2 روز قبل از اربعین (16 آبان) نیز ادامه دارد.
وی افزود: ستاد اربعین کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته افزون بر 12 هزار نفر از مردم این استان را برای شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی اعزام کرد.
فاضلی بیان کرد: برای پذیرایی از افزون بر 10 هزار زائر اربعین حسینی سال جاری این استان در نجف اشرف و مرز شلمچه پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: 25 موکب پذیرایی از زائران اربعین از سوی مجموعه نیکوکاران و دستگاه‌های اجرایی این استان در مسیر زائران تا نجف اشرف برپا شده است.
رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش بینی می شود سال جاری در آیین اربعین حسینی، روزانه یک هزار و 500 نفر از زائران در این موکب ها اسکان داده شوند.
وی افزود: هم اینک ویزای سه هزار و 500 نفر در استان صادر شده است.
فاضلی تصریح کرد: مرز خروجی زائران کهگیلویه و بویراحمد شلمچه بوده و آخرین همایش پیاده روی تمرینی برای آمادگی زائرین اربعین حسینی از امامزاده عبدالله (ع) تا امامزاده قاسم (ع) برگزار شد.
وی ابراز داشت: پیاده روی اربعین حسینی به‌ عنوان بزرگترین نمایش اجتماع ملی، منطقه‌ای و جهانی برای همبستگی تمام مسلمانان جهان است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشار : مسعود علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.