به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران، اظهار داشت: رئیس جمهوری آمریکا صلح و ثبات و آرامش بین المللی را با اتخاذ رویکرد خلاف بین المللی در مورد برجام و ایران، در معرض تهدید جدی قرار داده است.
وی بیان کرد: دولت آمریکا باید بداند که ایران هر نوع تحریمی را تحمل خواهد کرد.
حجازی با بیان اینکه استقامت و ایستادگی ملت ایران در همه زمینه‌ها زبانزد است گفت: موضع گیری برخی از کشورها در مورد برجام قابل اعتماد نیست، بنابراین مسئولان نظام باید با درایت و هوشمندی توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.
امام جمعه دوگنبدان گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از راه‌های خنثی کردن توطئه دشمنان نظام است.
وی با بیان اینکه دشمنی ایران با آمریکا هیچ وقت از بین نخواهد رفت گفت: استکبار جهانی با ایجاد جنگ‌ها و روش‌های مختلف تاکنون به مقابله با انقلاب اسلامی پرداخته که سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح به خوبی در مقابل آنها مقاومت کرده است.
حجازی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب باید بدانند هر کس به کیان این ملت چشم طمع بدوزد، چشمش را کور خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه عزت و استقلال ایران از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب است، افزود: انحراف، نفوذ و تغییر مسیر انقلاب اسلامی در دستور کار دشمنان و استکبار جهانی قرار دارد.
در پایان نماز جمعه مردم مؤمن و ولایتمدار دوگنبدان، در پاسخ به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ، رئیس جمهوری دولت آمریکا راهپیمایی کردند.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.