به گزارش ایرنا، سردار عوض شهابی فر روز دوشنبه در نخستین یادواره 9 شهید دانشگاه ‌های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: ایران اسلامی علاوه بر جنگ نظامی در تحریم های ظالمانه اقتصادی نیز در مقابل آمریکای جنایتکار به پیروزی رسید.
وی با اشاره به خنثی شدن نقشه‌ های شوم دشمنان به ویژه آمریکا در منطقه خاورمیانه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: کشور و ملت ایران به سپاه مقتدر می بالند و دشمنان نیز از آن هراس دارند.
فرمانده پیشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمریکا دست از کشتار در منطقه خاورمیانه برنمی‌ دارد و هم اینک نیز در اقلیم کردستان عراق به دنبال ایجاد فتنه جدید و تفرقه افکنی است.
سردار شهابی فر عنوان کرد: ناله ها، ضجه ها و فریادهای «دونالد ترامپ» نشان دهنده اقتدار و شکست ناپذیری کشور و ملت ایران و ضعف آمریکاست.
وی ابراز داشت: پس از سخنان نسنجیده ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل هم اینک مردم و مسئولان اجرایی کشور در برابر آمریکا و متحدانش ایستاده و دارای اتحاد و انسجام مثال زدنی هستند.
فرمانده پیشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان و به ویژه آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تروریست می‌ دانند در حالی که خود تروریست بوده و حمایت همه جانبه ای نیز از گروهک‌ های تروریستی از جمله داعش می کنند.
سردار شهابی فر اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی با وجود حمایت مالی و تسلیحاتی از تروریست ‌های داعش دچار شکست مفتضحانه ای در منطقه خاورمیانه شده اند.
وی افزود: نهال سپاه توسط امام خمینی (ره) کاشته و با خون شهدا تنومند شد و امروز نیز با تمام قدرت در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.
فرمانده پیشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب چنانچه مدافعان حرم نبودند امروز خبری از حرم‌ اهل بیت (ع) نیز در کشورهای عراق و سوریه نبود.
سردار شهابی فر عنوان کرد: شهدای مدافع حرم از رویش‌ های نظام و انقلاب هستند و برخی‌ ها با تبلیغ منفی علیه آنان می گویند هدفشان پول و‌ مادیات بوده در حالی که اینگونه نیست.
وی ابراز داشت: امنیت، آبرو، عزت و سرافرازی کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهدا و رشادت های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.
برنامه ‌های متنوع مذهبی و فرهنگی از جمله مداحی و سرود در این یادواره یک روزه اجرا شد.
خانواده 9 شهید دانشگاه‌ های آزاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این یادواره با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار گرفتند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.