به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری راهپیمایی حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لازمه تحقق چنین امر مهمی نهادینه شدن روزافزون فرهنگ ترویج و احیای این فرایض مهم بین مردم استان است.
وی افزود: باید مردم کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش با ضرورت عمل کردن به این 2 فریضه الهی آشنا شوند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از مبانی اصلی نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.
محمدی عنوان کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای عمل کردن به این 2 فریضه مهم دینی بوده و باید در کهگیلویه و بویراحمد نیز مورد استفاده بهینه قرار گیرد.
وی ابراز داشت: انتظار می رود در ایام مختلف سال به ویژه ماه های محرم و صفر راهپیمایی و یا برنامه هایی در زمینه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و تبیین اهمیت ترویج و احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شود.
این راهپیمایی با حضور گسترده مردم و جمعی از مسئولان اجرایی و متولیان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از میدان شهدای نیروی انتظامی تا میدان هفتم تیر شهر یاسوج مرکز این استان برگزار شد.
این راهپیمایی به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد برگزار و شعارهای مطرح شده در آن نیز شامل «لبیک یا حسین» (ع)، «هیهات من الذله»، «امت انقلابی ذلت نمی‌پذیرد» و «قوه قضائیه اقدام انقلابی» بود.
در پایان این راهپیمایی بیانیه 12 ماده‌ای در زمینه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و بیان اهمیت و ضرورت عمل به این 2 فریضه مهم دینی قرائت و شرکت کنندگان با سردادن فریاد «الله اکبر» مفاد آن را تأیید کردند.
اول تا هفتم محرم هر سال به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.