به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز چهارشنبه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بهره گیری از فضای معنوی و حماسی ایام محرم در جهت تبیین و ترویج فرهنگ فریضه امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.
وی افزود: اجرای فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در کاهش آسیب های اجتماعی و سالم سازی جامعه نقش تعیین کننده ای دارد.
محمدی با اشاره به اینکه بزرگترین جنگ، جنگ نرم و هجوم فرهنگی است، افزود: امر به معروف حافظ حریم ها، مرزها و حقوق افراد، خانواده و جامعه در همه زمینه هاست.
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: احساس مسئولیت در این راستا وظیفه و تکلیفی بزرگ و برعهده همگان است.
وی بیان کرد: هدف عمده و اساسی در امر به معروف و نهی از منکر محقق شدن معروف و زدوده شدن منکرها و پلیدی ها از جامعه است.
محمدی ابراز داشت: برای نیل به این هدف باید به دنبال بهترین و مؤثرترین راهکارها و شیوه های عملی از قبیل احترام به شخصیت افراد، ارشاد تدریجی، محبت و تشویق به ارزش ها بود.
وی تاکید کرد: احیاء فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند فضاسازی مناسب از سوی رسانه هاست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: نقش رسانه ها، نهادهای فرهنگی و مشارکت گروه های مختلف مردمی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و تاثیر گذار است.
وی گفت: برگزاری پیاده روی در شهر یاسوج تجدید بیعت با آرمان های امام حسین (ع) از برنامه های مهم پیش بینی شده برای هفته امر به معروف و نهی از منکر است.
محمدی تصریح کرد: هدف از برگزاری این پیاده روی، ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ارتقاء سطح هوشیاری در جامعه، و ترویج معروف و تلاش برای کاهش منکرات است.
برگزاری راهپیمایی بمناسبت گرامیداشت امر به معروف و نهی از منکر دوشنبه سوم مهر سال جاری و مصادف با چهارمین روز از ماه محرم در شهر یاسوج برگزار می شود.
در تقویم جمهوری اسلامی ایران اول تا هفتم محرم، هفته گرامیداشت احیا امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشار: مسعود علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.