به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در آیین تکریم ومعارفه استانداران قدیم و جدید کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دولت دوازدهم نیز در همین راستا و با تکیه بر رفع این چالش ها توسعه گرایی را به عنوان یکی از ماموریت های مهم استانداران قرار داده است.
وی تصریح کرد: توصیه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر نیز حول همین موضوع اقتصاد بوده است.
رحمانی فضلی افزود: دولت یازدهم نیز با تکیه بر رهنمودهای رهبری و اولویت قراردادن مسایل اقتصادی گام های ارزشمندی در این راستا برداشت.
وزیر کشور تاکید کرد: رساندن نرخ تورم از 45 درصد سال 92 به زیر 10درصد و رشد اقتصادی از منفی 6 به مثبت 11درصد از دستاوردها و تلاش های اقتصادی دولت در سال های گذشته بوده است.
وی با اشاره به برخی معیارهای لازم در انتخاب استانداران نیز گفت: استاندار باید در وهله نخست برنامه ها و سیاست های دولت را قبول داشته و تیم اجرایی وی نیز اینگونه باشد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: استاندار باید قدرت ایجاد تعامل و هماهنگی بین همه افراد و گروه های تاثیرگذار و نقش آفرین در توسعه استان را داشته باشد.
وی گفت: استاندار باید بتواند زمینه مشارکت و هم افزایی مردم در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم کند که احزاب یکی از این فرآیندهاست.
رحمانی فضلی تصریح کرد: در طول چهار سال دولت یازدهم بیشترین میزان حمایت ،هم افزایی و تعامل با احزاب و گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی بدون کمترین تنش ها شکل گرفت.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه فعالیت احزاب و گروه های سیاسی در دولت یازدهم نه تنها کمترین ضرری برای کشور نداشته بلکه مفید و اثرگذار بوده است، گفت: اوج نشاط، مشارکت، بینش و حمایت های سیاسی در دولت تدبیر و امید رقم خورد.
رحمانی فضلی گفت: در حوزه آسیب های اجتماعی نیز که کاهش و رفع آنها مورد تاکید رهبری و رئیس جمهوری است باید همواره استفاده از مشارکت های مردمی مورد توجه باشد.
در این آیین علی محمد احمدی به عنوان استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات سید موسی خادمی استاندار سابق نیز تجلیل شد.
خادمی به عنوان استاندار لرستان تعیین شده است.
خبرنگاران: فهیمه قهرمانی ومنصور زرگر**انتشار دهنده :مسعود علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.