به گزارش ایرنا، مجید محنایی روز سه شنبه در نشست کارگروه تخصصی زنان و خانواده کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: از مجموع 30 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان 16 هزار زن سرپرست خانواده هستند.
وی افزود: شهرداری های یاسوج و دوگنبدان با در نظر گرفتن استانداردهای لازم مکلف به تجهیز و توسعه پارک بانوان این 2 شهر هستند.
محنایی بیان کرد: شهرداری های دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد نیز باید هر چه سریعتر نسبت به ساخت و راه اندازی پارک بانوان اقدام کنند.
وی با اشاره به گسترش روزافزون انواع آسیب های اجتماعی و فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای بخش های فرهنگی و اجتماعی این استان جوابگوی رفع مشکلات امور زنان و خانواده استان نیست.
محنایی ابراز داشت: فرم ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه زنان و خانواده تدوین شود.
وی گفت: بر اساس این فرم فعالیت های انجام شده و برنامه های مورد نظر دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه زنان و خانواده قابل بررسی و ارزشیابی خواهد بود.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تدابیر لازم به منظور اختصاص 2 ساعت در هفته برای ورزش بانوان شاغل استان اندیشیده شود زیرا هم اینک محدودیت هایی در این راستا وجود دارد.
فریبا رحمان پور اظهار داشت: پارک بانوان یاسوج کمتر از یک سال قبل افتتاح و راه اندازی شده و باید وسایل و تجهیزات آن متناسب با گروه های سنی مختلف باشد.
حدود نیمی از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد را زنان تشکیل می دهند.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.