به گزارش ایرنا، طول جاده ارتباطی آب حیات چرام سه هزار و 110 متر بوده و قرار است از راه فرعی درجه 2 به جاده اصلی استاندارد و از یک مسیر بین بخشی به شهرستانی تبدیل شود.
سید موسی خادمی روز سه شنبه در نشست بررسی طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: جاده ارتباطی آب حیات جزء طرح ‌های مهم این استان است و انتظار می ‌رود که دستگاه‌ های مختلف اجرایی استان برای اجرای هر چه سریعتر آن همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی داشته باشند.
وی افزود که تأکید مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اجرای طرح های عمرانی در این استان بدون وارد نیامدن کوچکترین آسیب به منابع طبیعی و محیط زیست است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار چهار بانده شدن جاده ارتباطی یاسوج - سی‌ سخت شد و بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای اجرای آن به اداره کل راه و شهرسازی کمک کنند.
خادمی عنوان کرد که دستگاه‌ های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای اتمام طرح های عمرانی این استان بسیج شده و عزم جدی داشته باشند.
وی ابراز داشت: طولانی شدن روند ساخت پل سوم بشار یاسوج چندان زیبنده نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که عده ای از مردم یاسوج اعلام می ‌کنند که با وجود به اتمام نرسیدن پل سوم، عملیات اجرایی پل چهارم بشار آغاز شده است.
خادمی اظهار داشت: بیان این موضوع توسط برخی مردم یاسوج مطالبه ای صحیح و به حق است.
وی افزود که انتظار می ‌رود روند ساخت پل سوم بشار یاسوج شتاب بیشتری گیرد.
خادمی بیان کرد: اعتبار اولیه این طرح 16 میلیارد ریال بود که به تازگی چهار میلیارد ریال از محل سایر به آن اختصاص داده شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8005/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.