به گزارش ایرنا، حسین اکرمیان روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت گلخانه‌های موجود در فرودگاه یاسوج اظهار داشت: این حکم توسط هیأت تشخیص شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور و به استناد قانون صادر شده و اجرای آن ضروری است.
وی افزود که هم اینک تنها در فرودگاه یاسوج و یکی دیگر از فرودگاه‌های کشور گلخانه‌هایی وجود دارد که باید هر چه سریع‌تر جابجا شوند.
عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور بیان کرد: فرودگاه‌های کشور به شهر فرودگاهی تبدیل شده‌اند و فرودگاه امام خمینی (ره) تهران نیز به عنوان شهر فرودگاهی فعالیت می‌کند.
اکرمیان عنوان کرد که فرودگاه یاسوج می‌تواند موتور محرکه توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد باشد.
وی ابراز داشت: تلاش و اقدام برای توسعه فرودگاه یاسوج و فرودگاه‌های کوچک کشور با جدیت در دستور کار مسئولان شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور است.
اکرمیان گفت که فرودگاه برخی شهرهای کشور از جمله یاسوج، ایلام و شهرکرد باید بیش از پیش توسعه یابند.
حسین اکرمیان عضو هیأت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور برای بازدید از فرودگاه یاسوج و بررسی وضعیت گلخانه‌های موجود در آن امروز /چهارشنبه/ به این شهر سفر کرد.
فرودگاه یاسوج از دستاوردهای سفر رهبر معظم انقلاب در سال 1373 به کهگیلویه و بویراحمد است.
تعداد پروازهای این فرودگاه تا قبل از دولت تدبیر و امید تنها 2 روز در هفته بود اما هم اینک به 6 روز در هفته افزایش یافته است.
طول باند فرودگاه یاسوج هم اینک حدود 2 هزار و 600 متر است که مقرر شده 600 متر به آن افزوده شود.
باند فعلی فرودگاه یاسوج تنها پذیرای هواپیمای ATR 72 است که با تطویل و روکش باند امکان پذیرش هواپیماهایی با بدنه متوسط همچون فوکر 100 و ایرباس 320 نیز در آن فراهم می‌شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.