به گزارش ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی سه شنبه شب در جمع مردم گچساران در مسجد بیت العباس (ع) این شهرستان اظهار داشت: در دیدار بنده با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در روزهای پایانی زندگی، وی نگران کشور، نظام و انقلاب بود.
قاضی زاده هاشمی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار گفت که تلاش های زیادی از سوی جناح مخالف برای تخریب روحانی و عملکرد مثبت دولت یازدهم شده است.
وی ابراز کرد: از آنجا که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی دومین شخص نظام بوده از اسرار انقلاب مطلع و اطلاعات گسترده ای داشت، پیشنهاد حضور جهانگیری در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را مطرح کرد.
قاضی زاده هاشمی گفت: جهانگیری بر اساس پیشنهاد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و اعضای هیات دولت وارد عرصه انتخابات شد.
وی ابراز داشت: به گفته مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار، جناح مخالف کاندیداهایی را وارد عرصه انتخابات می کنند که هدف اصلی آنها تخریب روحانی و دولت یازدهم است.
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی نگران اصل انقلاب و ایران بود، اظهار داشت: وی اعلام کرده بود در صورتی که روحانی در این انتخابات قبول نشود، کشور دچار آسیب شده و نظام تحمل بازگشت به دوران قبل پیروزی انقلاب را ندارد.
وزیربهداشت گفت: در این دیدار خود با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کردم که دولت یازدهم آواربرداری مشکلات را انجام داده و توانسته تحریم ها علیه کشور را برطرف کند.
قاضی زاده هاشمی ابراز کرد: با این شرایط فروش نفت افزایش یافته و با توجه به افزایش صادرات نفت، کشور در دولت بعدی جوان تر خواهد شد.
وی ابراز کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در پایان این دیدار گفت که باید مردم به طور گستره در انتخابات شرکت کنند تا جریان اصلاحات و شخص روحانی در همان دور نخست برنده شده و کار به دور دوم کشیده نشود.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشاردهنده: تاج محمد شیری
2082/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.