به گزارش خبرنگار ایرنا، یاسر هاشمی یکشنبه شب در جمع گروهی از فعالان سیاسی و اصلاح طلبان در گرگان اظهار کرد: انتخابات یک وظیفه ملی برای همه جریانات سیاسی است که باعث شور و نشاط در جامعه می شود.
فرزند رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با حضور و همت مردم می توان در همه صحنه ها موفق بود، افزود: مردم با حضور خود اجازه ندهند که دوباره با آرمان های انقلاب فاصله بگیریم و این نگاه مرحوم آیت الله هاشمی بود و اعتقاد داشت که مردم هیچگاه از دایره تصمیمات خارج نبودند.
یاسر هاشمی گفت: به زعم همه دلسوزان و زحمتکشان و البته ایت الله هاشمی رفسنجانی، یکی از گردنه های سخت انقلاب، تحولات و اتفاقات تلخ و حوادث گوناگون سال 60 بود، سالی که در آن منافقین دست به ترور می زدند، بین نیروهای مسلح اختلاف ایجاد شده بود و کشور درگیر جنگ بود.
وی ادامه داد: بنده در اواخر دولت به اصطلاح مهرورزی از آیت الله هاشمی پرسیدم چه برهه ای از زمان در طول دوران انقلاب از همه سخت تر بود که آیت الله هاشمی به دوران به اصطلاح مهرورزی اشاره کرد و گفت که هر چند در سال 60جنگ بود اقتصاد مشکل داشت و در کشور صد ها مشکل دیگر بود، اما فساد نبود و مدیران خالصانه کار می کردند، با آرمان ها فاصله نداشتیم و اخلاق و عقلانیت در کشور حکمفرما بود ولی در اوخر دولت مهرورزی شرایط سخت تر از سال 60 شده بود که با همت مردم دوباره انقلاب به جریان واقعی خود بازگشت.
یاسر هاشمی انتخابات را به پروسه مشارکت، روند برگزاری و انتخاب اصلح تقسیم کرد و گفت: هر سه بخش دارای اهمیت بسزایی است، مردم باید هوشیار باشند و با حضور حداکثری و پشتوانه قوی رئیس جمهوری را انتخاب کنند.
وی تاکید کرد: تک تک آرا تاثیرگذار است و اگر به خیال اینکه یک رای چه تاثیری دارد و شرکت نکنیم متضرر خواهیم شد باید همه حضور حداکثری داشته باشند.
7333/1648/6183
خبرنگار: علی قاسمعلی ** تنظیم: پری سالارنیا ** انتشار دهنده:محمد رستگار
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.